رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
قابل‌توجه مسئولان شهری؛

نشست زمین در میدان انقلاب یاسوج همچنین عدم رعایت اصول ایمنی در فاضلاب شهری در این میدان می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بزرگ‌ترین شهر و مرکز استان محسوب می‌شود که قرار گرفتن در کنار رشته‌کوه‌های سر به فلک کشیده دنا زیبایی خاصی را به این شهر داده است.


یکی از مشکلات همیشگی در این شهر را می‌توان نبود استانداردهای مناسب و متناسب با توسعه یک مرکز استان دانست.

حال فارغ از مشکلات متعدد در زمینه شهری و نبود مبلمان خاص در زمینه زیبا سازی شهری، مشکلاتی از قبیل جاگذارهای نامناسب در زمینه فاصلاب شهری امروز شهر را یاسوج را آزاز میدهد که میتوان به خرابی خیابانها براثر تراشیدن آسفالت و تبدیل شدن آنها به دست اندازهای متعدد اشاره کرد.

حال در جدیدترین مشاهدات خبرنگار این پایگاه خبری میتوان  به فرونشست بخشی از میدان انقلاب شهر یاسوج و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی در این فرونشست اشاره کرد.

بر این اساس متأسفانه دیده شده این نشست زمین به خاطر احداث و وجود فاضلاب شهری و همچنین عدم رعایت اصل ایمنی در ترمیم و بهسازی ورودی فاضلاب در میدان انقلاب یاسوج صورت گرفته که می‌تواندخطری جبران ناپذیر برای شهروندان عابر در این میدان به وجود بیاورد.

گفتنی است میدان انقلاب شهر یاسوج یکی از میدان‌ها پرتردد شهر یاسوج محسوب می‌شود و همین امر می‌طلبد که مسئولین مربوطه توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛


 

نشست زمین در یکی از میادین مهم یاسوج
نشست زمین در یکی از میادین مهم یاسوج
نشست زمین در یکی از میادین مهم یاسوج
نشست زمین در یکی از میادین مهم یاسوج
نشست زمین در یکی از میادین مهم یاسوج
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار