رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل بحران در گفتگو با صبح زاگرس:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت خسارت بارندگی‌های در استان گفت: میزان خسارت‌ها در حال بررسی است.

علیرضا نیک‌روز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص خسارت بارندگی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌ها در مناطق مختلف استان با شدت‌های متفاوتی همراه بود که این بارش‌ها در شهر یاسوج سبب شد تا منازل مسکونی شهروندان دچار آب‌گرفتگی شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص روستاها گفت: در مناطق روستایی همچنین بارش‌ها سبب خسارت به منازل مسکونی روستاییان شده است.
وی ادامه داد: خسارتی در حوزه دام و شیلات گزارش‌ نشده است و دهیاران، بخشداران  و فرمانداران در حال بررسی‌های تکمیلی هستند.

نیک‌روز گفت: خانه‌هایی در حاشیه شهر ساخته شده است که پایین‌تر از هدایت جداول  آب بوده و اصول فنی را رعایت نکرده‌اند و این خانه‌ها باید موردتوجه باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برآورد میزان خسارات در حال انجام است و پس از بررسی‌های دقیق میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.


وی  افزود: شهروندان در مناطق مختلف استان باید موضوع خودمراقبتی در شرایط جوی نامناسب  نظیر پرهیز از مسافرت‌های غیرضرور، عدم حضور در ارتفاعات و پرهیز از رفتن کنار رودخانه‌ها را موردتوجه قرار دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار