رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده مطرح کرد:

مسئول اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: خبرنگاران، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند و در بیان عملکرد نظام کارنامه موفقی دارند.

به گزارش پایگاه خبری  صبح زاگرس؛ حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در مراسم تجلیل از خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های یک سال گذشته خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین قشرهای که در جامعه رسالت بسیار سنگینی را به دوش می‌کشد خبرنگاران هستند.

وی افزود: اگر رسالت اطلاع‌رسانی و روایت‌ها درست و به‌موقع حضرت زینب کبری (س) نبود امروز مسئله عاشورا و حوادث کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: امروز راهبری افکار عمومی از سوی رسانه‌ها باید به‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد و مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند به شکل ویژه‌ای ظرفیت‌ها و مشکلات جامعه را شناسایی و به مسئولان انتقال دهند و این امر می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

الهی نیا گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به شهروندان در سرما و گرما و در دل بحران‌ها زمان و مکان نمی‌شناسد و ما باید قدردان زحمات و تلاش‌های خبرنگاران باشیم.

وی افزود: نقدهای سازنده خبرنگاران به‌عنوان یکی از راهبردهای موفقیت مدیران و مسئولان است که باید با فراغ‌بال به استقبال نقدهای سازنده بروند چرا که باعث اصلاح روش‌ها و اشتباهات است.

الهی نیا گفت: مسئله اربعین حسینی یکی از مسائل مهم برای شیعیان است که همه برای تکریم زائرین اربعین باید مشارکت لازم را داشته باشیم.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: در روز اربعین حسینی شاهد راهپیمایی شهروندان از شهرلنده به سمت امام زاده عمادالدین ولی (ع) در روستای مونه از ساعت ۶ صبح خواهیم بود و بیش از ۳ هزار پرس غذای نذری توسط موکب هادر طول مسیر به زائرین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم اصحاب رسانه همانند سال‌های گذشته نسبت به پوشش این مراسم و سایر مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی این مهم را در دستور کار خود قرار دهند و مبلغ فرهنگ عاشورایی باشند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه مسائل فرهنگی و مذهبی در شهرستان لنده تجلیل شد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار