رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری سوژه‌های مردمی:

مشکلات ترمینال مسافربری شهرلنده یکی از چالش‌های همیشگی مردم این شهر است که جابه‌جایی آن باعث بروز مشکلات برای شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، مشکلات ترمینال مسافربری شهرلنده یکی از چالش‌های همیشگی مردم این شهر است که جابه‌جایی آن باعث بروز مشکلات برای شهروندان شده است.

 

ترمینال مسافربری به‌عنوان یکی از اماکن مهم در جابه‌جایی مسافران است که بحث خدمات‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهد؛ ولی چند سالی است که این مهم در سطح شهرستان لنده با چالش‌های اساسی مواجه شده است.

 

 

خانه‌به‌دوشی ترمینال مسافربری لنده

مکان اولیه این ترمینال به‌واسطه دروی از سطح شهر پس از حدود ۲۰ سال جابه‌جا شد و همین امر باعث سرگردانی مسافران و بیشتر رانندگان شده است.

 

خانه‌به‌دوشی ترمینال مسافربری لنده

این جابه‌جایی‌ها همواره مورد اعتراض مسافران بوده است چرا که نداشتن سرویس بهداشتی و وسایل خنک‌کننده و گرم‌کننده برای مسافران و خود رانندگان به یک چالش تبدیل شده است.

 

در این سال‌ها تلاش زیادی برای برگرداندن ترمینال به محل سابق شده که برخی از شهروندان و رانندگان اعتراض بعد مسافت و حتی عدم استقبال مسافران را به همراه داشته است.

 

خانه‌به‌دوشی ترمینال مسافربری لنده

محمدقلی حسینی مدیر ترمینال مسافربری شهرلنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: یکی از رسالت مهم ترمینال‌های مسافربری بحث جابه‌جایی مسافران است که این مهم با بیش از ۳۰ دستگاه خودروی عمومی و شخصی سازماندهی شده صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: در طول روز بیش از ۱۵۰ نفر مسافر جابه‌جا می‌شوند که مشکلات در محل قبلی داشتیم که با جابه‌جایی جدید شاهد رفع مشکلات رانندگان و مسافران هستیم.

 

مدیر ترمینال مسافربری لنده گفت: تمامی مسافران روزانه در سامانه‌های حمل‌ونقل کشور ثبت و ضبط می‌شوند که برای هرگونه حادثه‌ای بحث بیمه خودروها و مسافران مشکلی نداشته باشد.

 

خانه‌به‌دوشی ترمینال مسافربری لنده

حسینی گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما در سال‌های گذشته بحث جابه‌جایی مسافران توسط خودروهای شخصی بود که با تفاهم صورت‌گرفته این خودروها ساماندهی شدند و یک ساختار منظم و قانونمند حاکم شده است.

 

وی افزود: میزان خودروها به‌اندازه کافی هست و مشکلی در بحث تأمین و جابه‌جایی مسافران نداریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار