رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون فرهنگی سپاه فتح خبر داد:

معاون فرهنگی سپاه فتح به خاتمه یافتن رویداد فرهنگی فتح قله ها در استان خبر داد و گفت:این رویداد ملی در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاههای مقاومت بسیج استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح در گفتگو با خبرنگاران به خاتمه رویداد فرهنگی فتح قله‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: رویداد فرهنگی فتح قله‌ها از ۳۱ شهریورماه در هفت بخش به‌صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که امروز به کار خود خاتمه خواهد داد.

وی اظهار داشت: اقدامات میدانی این رویداد ۷ بخش و شامل آبروی محله، نهضت وصیت‌نامه خوانی، جلوه شکوه (فضاسازی محیطی) ، تماشاخانه (اجرای تئاتر پاتوقی) ، بهشت گردی (زیارت و عطرافشانی مزار شهدا)  بوده که در سراسر استان برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه فتح کاشت نهال مثمر در معابر گلزار شهدا ، حیاط مساجد را از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی دانست و افزود: اجرای برنامه‌های آوای عاشقی (اجرای سروده‌ای پاتوقی و همایش فعالان فرهنگی هنری استان ازجمله برنامه‌های برگزارشده در این رویداد فرهنگی است.


وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شناخت و معرفی عظمت و همچنین جزئیات دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: در بخش دوم رویداد فرهنگی فتح قله‌ها ، پایگاه‌های بسیج ، بسیجیان و علاقه‌مندان تولیدات رسانه‌ای خود را با موضوع جهاد دیروز که فداکاری‌های دفاع مقدس را هنرمندانه ، زیبا و دل‌نشین و البته به‌صورت جزئی از زبان اقشار مختلف مردم روایت می‌کند ، در قالب‌های مختلف ازجمله مستند ، کلیپ ، فیلم کوتاه ، پوستر ، متن را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

 مثنوی در خصوص نحوه ارسال آثار اشاره کرد و گفت: در ۷ بخش اقدامات میدانی ، شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب تصویر یا کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای با هشتک‌های نام و نام خانوادگی فرستنده اثر، نام ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت و #فتح_قله_ها و در بخش تولیدات رسانه‌ای هم با همین هشتک‌ها و بدون محدودیت به آدرس ذیل  در پیام‌رسان ای تا ارسال کردند.

وی ابراز داشت:علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند تا دهم مهر نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

لازم به ذکر است رویداد فرهنگی فتح قله در بخش‌های؛ آبروی محله؛نهضت وصیت‌نامه خوانی،جلوه شکوه،تماشاخانه،بهشت گردی،هم‌عهدی سبز و آوای عاشقی در ایام هفته دفاع مقدس در استان برگزار شد.

 انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار