رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-20 08:49 شماره خبر : 672 https://sobhezagros.ir/short/N22rN 0
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم صهیونیستی جنایات مختلفی همچون کودک کشی و قتل غیر نظامی‌ها را در کارنامه دارد اما امروز فلسطینی‌ها مقتدر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا افتخاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در تشریح عملیات طوفان الاقصی و موفقیت‌های گروه‌ مقاومت گفت: پیروزی‌ها و اتفاقات اخیری که در فلسطین اشغالی توسط گروه‌های مقاومت بر علیه رژیم صهیونسیتی رخ داد از جهات مختلف قابل توجه است اول اینکه برنامه دقیق، فنی و گسترده‌ای در گذشته توسط گروه‌های فلسطینی در قبال رژیم صهیونسیتی مشاهده نشد اما این بار با عملیات خود از لحاظ اطلاعاتی، زمانبندی طراحی و استراتژی و تسلیحات دفاعی و نظامی ابعاد مختلفی از خود نشان دادند که این موضوع نشان از بلوغ مناسب این عملیات است.


این کارشناس سیاسی-مذهبی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با بررسی اقدامات گروه‌های مقاومت به جهات متعدد آمادگی آن‌ها در این عملیات و مدیریت بعد از اتفاق پی بردند، گفت: این عملیات از نظر نظامی و سیاسی وضعیت مناسبی دارد و با عملیات گروه‌های مقاومت به تعبیر رهبری معظم انقلاب شکست رژیم صهیونسیتی قابل ترمیم نیست و به افت شدید در دفاع و پاسخ دهی دچار شده است.



وی گفت: عملیات طوفان الاقصی بر علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه غصب سرزمین، جنایت و نقص کرامات انسانی مردم فلسطین و هتک حرمت مسجد الاقصی رخ داد.



 افتخاری با بیان اینکه صهیونیست‌ها و حامیان و دلباخته‌های این رژیم متوجه شدند اسرائیل تداومی ندارد، گفت: مجموعه غرب، آمریکا و فرانسه با اینکه حامی این رژیم هستند اما می‌دانند فلسطین و گروه‌های مقاومت سبب تضعیف رژیم صهیونسیتی شده است و حیات این رژیم رو به زوال است.



حجت‌الاسلام و المسلمین افتخاری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنایات مختلفی همچون کودک کشی و قتل غیر نظامی‌ها را در کارنامه دارد اما امروز فلسطینی‌ها مقتدر هستند و در اثر این اقتدار دامنه این جنایات به دلیل پاسخ‌های متقابل گرو‌های فلسطینی کاهش یافته است.



مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتدار امروز فلسطین و گروه‌های مبارزه  سبب احساس غربت، ذلت و شخصیت آن‌ها شده است و این اقتدار آن‌ها مدیون جانفشانی‌ها، مقاومت‌ها و‌ایستادگی آنهاست که پس از سال‌ها توانستند از طریق تولید سلاح و موشک در مقابل دشمن سراپا مسلح‌ایستادگی کنند و تجاوزات آن‌ها را خنثی کنند.
 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار