رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حیات این ملت مرهون غیرت جوان‌مردانی است که با لبیک به ندای رهبر و مولایشان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را با حضور خود آراستند.

سید علی احمدزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مطرح کرد: حیات این ملت مرهون غیرت جوان‌مردانی است که با لبیک به ندای رهبر و مولایشان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را با حضور خود آراستند و عاشورایی در راه حفظ دین و قرآن به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل نموده و راه سعادت را با بذل جان خود پیمودند و در جوار حق حیاتی جاودانه یافتند.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به فضل الهی کنگره نهایی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در پارک مهرورزی یاسوج واقع در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود.

احمدزاده در ادامه به دعوت از مردم استان جهت شرکت در این کنگره پرداخت و افزود: از خانواده‌های عزیز و گران‌قدر شهدا، ایثارگران و عموم مردم استان به‌ویژه مردم شهیدپرور شهر یاسوج دعوت می‌کنم که در این مراسم باشکوه شرکت کنند و با حضور خود یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان را زنده نگه دارند.

وی در پایان به اهمیت این کنگره برای نوجوانان و جوانان پرداخت و گفت: این کنگره دارای اهمیت خیلی زیادی به‌ویژه برای نوجوانان و جوانان است، مجدد از خانواده‌ها دعوت‌ می‌کنم که با فرزندان خود در این کنگره که ساعت ۸ شب روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور در پارک مهرورزی یاسوج، دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود شرکت کنند و فرزندان خود را با فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی که پایه‌گذارش این شهدای گران‌قدر بودند آشنا کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار