رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در طی روزهای گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر با ترور  سید جبهه مقاومت شهید حسن نصرالله و سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از شهدای دیگر ماهیت گرگ‌صفتی و جنایت‌کار  خود را نشان داد.

این جنایت سبب شد تا سیدحسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت و سردار نیلفروشان مزد سال‌ها مجاهدت خود را با شهادت دریافت کنند و خداوند متعال جان گران‌بهای آنها را خریدار باشد.

این حادثه هرچند دلخراش بود؛ اما پرچم مبارزه با جنایت، کشتار و ظلم‌ستیزی رژیم غاصب بر زمین نخواهد ماند و راه پر افتخار حق علیه باطل همچنان ادامه خواهد داشت و باتکیه‌بر آیات قران مستضعفان و صالحان زمین را به ارث می‌برند و پیروزی نهایی نصیب جبهه حق خواهد شد.

دراین‌رابطه با اعلام خبر ترور و شهادت شهدای مقاومت در مناطق مختلف کشور مجلس تکریم این شهدا، بیان مجاهدت‌های آنها و همچنین بر ادامه راه آنها تأکید شد.

در سراسر کشور توسط فرمانده معظم کل قوا ۵ روز عزای عمومی اعلام شد و سراسر کشور رهبر جبهه مقاومت مورد  تکریم قرار گرفت.

دراین‌رابطه ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با دیگر بخش‌ها با نصب بنر، پوستر و عکس یاد این شهید و همراهانش را گرامی داشتند.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد از شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان به‌عنوان قهرمانان مقاومت و رزمندگان مبارزه با صهیونیسم یاد کردند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

نظرات