رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-15 15:31 شماره خبر : 2366 https://sobhezagros.ir/short/Ng5Z9 0
گاف وحشتناک پیج‌های معاند علیه مردم‌یاسوج؛

یکی از پیج های مخالف و ضد انقلاب در گافی وحشتناک با انتشار یک فیلم آرشیوی سالهای گذشته آن را به زمستان یاسوج گره زده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، رسانه‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان که از چند وقت پیش هجمه‌هایی را علیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ورای اسلامی آغاز کرده‌اند به دلیل نداشتن تغذیه رسانه‌ای دست به گاف های بزرگی زده‌اند.

چند روزی است که انتشار یک کلیپ در فضای رسانه‌ای در حال دست‌به‌دست شدن‌است که نشان‌دهنده اجتماع برخی از جوانان یاسوجی در میدان هفتم تیر است.

نکته حائز اهمیت در انتشار این کلیپ این بوده، که این کلیپ به تاریخ 11اسفندماه پخش‌شده است، درصورتی‌که فیلم موجود آرشیوی بوده و فضای فیلم ، تابستان را نشان میدهد.

 

توسل پیج‌های معاند به فیلم‌های آرشیوی

نکته دیگر انتشار این کلیپ صداگذاری ناشیانه بر روی این کلیپ است؛ کلیپی که نشان‌دهنده این است که تمامی افراد حاضر در این کلیپ به‌عنوان شنوده حضور دارند و هیچ‌گونه شعاری در این کلیپ آرشیوی نیز دیده و شنیده نمی‌شود.

آن چیزی که امروز به عینه شاهد آن هستیم، انتشار فیلم‌های آرشیوی از سوی شبکه‌ها و پیج های معاند برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است که برای این موضوع دست به هر کاری زده‌اند.

همان‌گونه که شاهد هستیم شور انتخابات در شهر یاسوج به‌عنوان یک شهر استراتژیک در استان چندهفته‌ای است آغازشده و این پیج‌های معاند به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در این شورهای انتخاباتی و انتخابات یازدهم اسفند ماه هستند.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار