رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گفت: اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج شامل توزیع ۳۰سری جهیزیه بین زوج های جوان که در مجموع تاکنون بیش از ۱۷۰۰سری جهیزیه توزیع صورت گرفته است، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مرحله دوم بین دانش آموزان نیازمند، توزیع لباس زمستانی همچنین ایستگاه صلواتی، غبار روبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا بوده است.

 

حمید پسنده افزود: کمک به ساخت و ساز ۲ باب خانه نیازمند در هفته بسیج صورت گرفت که در مجموع ۱۷ باب خانه در بحث ساخت ساز و تعیمرات داشتیم که در هفته دفاع مقدس سالجاری ۱۵ باب خانه نیازمند را با پایان رسانده‌ایم.

 

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات با حمایت خیرین، بسیج سازندگی سپاه فتح استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صورت گرفته است که از همه عزیزان که در این زمینه همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 پسندههمچنین گفت: توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه وبویراحمد و پایگاه مقاومت بسیج شهید همت وگروه جهادی شهدای پاتاوه سپاه شهرستان دنا صورت گرفته است.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

1402-09-05 14:36 شماره خبر : 1439 https://sobhezagros.ir/short/enpMN 0
نظرات