رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-03 10:57 شماره خبر : 2609 https://sobhezagros.ir/short/NDZ83 0

تنور انتخابات مجلس با جلسات خانگی نامزدها در شهرستان بهمئی روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» جلسات خانگی و محفلی داوطلبان تائید صلاحیت شده شهرستان‌های کهگیلویه،  بهمئی، چرام و لنده این روزها با شدت هر چه تمام جریان و با تدارک برنامه سخنرانی و جلسه خانگی هرکدام از این افراد برای روزهای پیش رو، تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان داغ شده است.

برگزاری جلسات خانگی که از ماهها پیش و بر اساس رسم دیرینه  در منزل شخصی  یکی از هواداران آن‌ها برگزار میشود، به‌نوعی اردوکشی رقبای انتخاباتی نیز محسوب میشود، این روزها شکل جدیتر و حساستری به خود گرفته است.

زمان و مکان برگزاری این نوع جلسات طی چند روز اخیر به‌طور مکرر توسط پیامک و اطلاعیه صادر و منتشرشده در شبکههای اجتماعی  و گروه‌های هواداران نامزدها ردوبدل شده بین شهروندان و هواداران نامزدها تعیین و اعلام می‌شود.

این روزها، تصاویر و ویدیوهای متنوع و متعددی از جلسات خانگی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روستاهای حوزه انتخابیه و نیز در محلات شهرها برپا میشود، در حال نشر است و همگان با شور و شوق، در حال تعقیب روند برپایی این جلسات، محتوای منتشرشده، وعدهها و سخنان نامزدها در این جلسات هستند.

علاوه بر جلسات محفلی و خانگی، مراسم ترحیم درگذشتگان نیز از حضور ناگهانی نامزدهای مجلس و هواداران آن‌ها در امان نمانده و صاحبان عزا و حاضران در مراسم ختم همه‌روزه شاهد حضور آن‌ها هستند و این وضعیت یک پای ثابت فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها به شمار میرود به‌طوری موجب مزاح شهروندان شده.

سرکشی به روستاهای دور و نزدیک، دیدار با ریشسفیدان و افراد صاحب نفوذ، رفتن به ملاقات افراد بیمار و درمانده و دادن وعدههای ریزودرشت ازجمله روشهای تبلیغاتی این روزهای داوطلبان انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه به شمار میرود که باوجود نگرش نه‌چندان مثبت مردم به این اقدامات، عملاً به ایجاد شور انتخاباتی منجر شده است.

تدارک جلسات محفلی و اختصاصی با اقشار پر رأی مثل هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان، زنان، کشاورزان و کارگران  برای همسو کردن آن‌ها و استفاده از وجهه آن‌ها برای جمع‌کردن رأی هم از دیگر ابزارهای تبلیغاتی داوطلبان به شمار میرود که این روزها در فضای انتخاباتی شهرستان بهمئی و دیگر استان‌ها مرسوم شده است. 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام (کهگیلویه بزرگ) برای انتخاب  یک نماینده  در ۱۱ اسفند در همراه با سراسر کشور  بار دیگر برگ زرینی بر دفتر انقلاب می‌افزایند.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار