رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-21 08:01 شماره خبر : 2966 https://sobhezagros.ir/short/VdK7k 0
امام‌جمعه لنده مطرح کرد؛

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: بیش از ۲ سال است دشمنان به‌خصوص امریکایی‌ها با تحریم‌ها و توطئه‌های خود نقشه کاهش مشارکت مردم در انتخابات را طراحی کردند که ملت ایران آنان را ناکام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در نشست شورای اداری شهرستان لنده گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و پاکیزگی و دستگیری از نیازمندان است.

 

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت: دین اسلام نسبت به نظافت و پاکیزگی تأکیدات زیادی دارد و انتظار است که در این ایام نوروز همه نسبت بحث خانه‌تکانی اقدام کنند.

 

وی افزود: بحث میزبانی از میهمانان نوروزی یک تکلیف اساسی است که باید همه مشارکت کنند؛ ولی بحث حفظ و قداست ماه رمضان باید حفظ شود و از روزه‌خواری نیز پرهیز شود.

 

امام‌جمعه شهرستان لنده تأکید کرد: انتخابات یک فرصت اساسی برای حضور مردم بود که حماسه‌ای بزرگ خلق شد که مردم با این حضور خود تمام طراحی‌های پیچیده دشمنان را خنثی کردند. 

 

وی افزود: تمرکز ساله دشمنان در حوزه‌های مختلف به‌خصوص هدایت همه این تحریم‌ها به سمت انتخابات باعث شد تا هجمه‌ای کم‌نظیر را بر علیه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشتند که باز هم مردم خنثی‌کننده این توطئه‌ها بودند. 

 

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: این حماسه به‌خودی‌خود خلق نشد؛ بلکه در شش‌ماهه گذشته تلاش‌های خوبی برای برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های نظارت و اجرایی و همه نهادهای فرهنگی پای‌کار انتخابات آمدند. 

 

وی گفت: نباید برخی حواشی و اتفاقات ساختار سالم انتخابات را تحت‌الشعاع قرار گیرد؛ ولی تخلفات موجود نیز باید مورد بررسی و برخورد قرار گیرد. 

 

محمودی اصل تأکید کرد: پیگیری و ارسال مستندات قانونی برای برخورد با عامل و یا عوامل تخلف انتخابات باید برخورد شود. 

 

وی افزود: باید از همه عناصر فعال و زحمت کشی که در امر اجرا و نظارت و تأمین امنیت انتخابات به‌خصوص مردم مشارکت داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

 

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: رصد و تنظیم بازار باید روزانه صورت گیرد و نسبت به کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری نظارت کامل صورت گیرد.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار