رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج سید علی فردوسیان در سن ۶۳سالگی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به خیل شهدا پیوست.

شهید «حاج سید علی فرودسیان »سوم خردادماه ۱۳۳۹ چشم به جهان گشود و ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع پیکرجانباز ۷۰درصد شهیدحاج علی فردوسیان بیان داشت: انسان هایی هستند که خداوند خیر زیادی به آنها داده وکل عمر آنها برای خدا صرف شده است و کل عمر خود را برای ارزش های الهی صرف می کند.


وی گفت: اینها توفیقات الهی است که نصیب هر کسی نمی شود، برخی ها برای طاغوت می جنگند، کسانی که فرزند وعمر خود را برای مبارزه با حجاب دین و اسلام می کند که آخرت آنها جهنم و عذاب الهی است.


وی اذعان کرد: خوش به حال انهای که جان و مال خانوادشان در راه خدا است.


حسینی ادامه داد: امروز در نوک پیکان مبارزه با باطل، ایران قرار دارد که مدافع مظلوم و منادی اهداف الهی و ارزش های اسلامی است و در سوی دیگر دیگر آمریکا و انگلیس و انسان های شیطان صفت هستند که دست به کشتار و از بین بردن مشظلومان عالم کرده اند..

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: همیشه این درگیری و تقابل بین حق و باطل وجود دارد و ماباید انتخاب کنیم حسینی هستیم یا یزیدی هستیم.


وی افزود: خوشا به سعادت این شهید والامقام که راه حق را انتخاب کرد و بدا به حال انهایی که پشت به انقلاب و قرآن، ولی فقیه، حجاب و ارزش هلی دینی می کند و آنهایی که به بیت المال تعدی می کنند، کسانی که مردم را به اسلام و انقلاب بد بین می کند.


وی ادامه داد: کسانی ‌که با فساد و تباهی به خون شهدا خیانت می کتند در آخرت روزگار خوبی ندارد و سعادتمند نمی شوند.

نظرات