رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های بیست و نهم شهریورماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس‌نوشته‌ها به وضعیت آشفته یاسوج در ازدحام و شلوغی روزهای آینده پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سرنوشت دنا با استاندار اصفهانی کهگیلویه‌وبویراحمد چه می‌شود؟،آمریکا، فرمانده سپاه‌فتح کهگیلویه‌وبویراحمد را تحریم کرد،توئیت فعال‌ سیاسی هم‌استانی نسبت به اتفاقات لبنان،کنار زدن رحمانی از استانداری فارس به کهگیلویه‌وبویراحمد از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

لحظه‌شماری برای آشفتگی در یاسوج

در حالی یدالله رحمانی به عنوان اولین استاندار دولت چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد که یکی از مطالبات اصلی مردم استان مقابله با احداث سد ماندگان در محدوده دنای شمالی است.

لحظه‌شماری برای آشفتگی در یاسوج

وزارت خزانه داری آمریکا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را به بهانه نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد و ۱۲ فرد را ذیل این تحریم‌ها هدف قرار داد.

لحظه‌شماری برای آشفتگی در یاسوج

فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد در یک پیام توئیتری خطاب به رئیس جمهور در خصوص اتفاقات لبنان مطالبی را مطرح کرد.

لحظه‌شماری برای آشفتگی در یاسوج

چند روز دیگر تا آغاز فصل جدید تحصیل دانش آموزان باقی مانده، حال در این زمینه شاهد آغاز ترافیک کسل کننده در ورودهای شهر یاسوج هستیم، که همچنان راه چاره‌ای برای آن اندیشده نشده است.

لحظه‌شماری برای آشفتگی در یاسوج

در حالی که یداله رحمانی یکی از گزینه‌های اصلی و مشترک در تمام سر لیست‌ها برای تصدی مقام استانداری فارس بود، به طور ناگهانی تنها یک روز قبل از انتصابش در کهگیلویه و بویراحمد، از فارس به کهگیلویه و بویراحمد پاسکاری شد.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار