رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مردم شهرستان لنده شب گذشته در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران و انتقام از جنایات رژیم غاصب اسرائیل تجمع کرده و از اقدام سپاه و شورای‌عالی امنیت ملی قدردانی کردند.

در این تجمع، همه آمده بودند، از زن و مرد و پیر و جوان و یک‌صدا فریاد انزجار از جنایت‌کاران و مستکبرین عالم را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور اقشار مختلف مردمی و خوشحالی وافر از مقتدرانه سپاه پاسداران را با شعار سپاهی مقتدر، تشکر، تشکر، قدردانی کردند.

 امام‌جمعه موقت شهرستان لنده در پایان این تجمع خودجوش مردمی با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران و شورای‌عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح کشور گفت: اقدام قابل‌تحسین برانگیز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق ۲» با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی باعث موجی از خوشحالی ملت ایران و تمام ملت‌های آزادی‌خواه شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود الهی نیا گفت: این اقدام بار دیگر هیمنه پوشالی صهیونیست‌های غاصب را در هم شکست و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رأس سپاه پاسداران را به نمایش گذاشت.

وی افزود: ملت ایران همواره گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری در کنار نیروهای مسلح ایستاده است و هر اقدام نابخردانه‌ای را از سوی رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

الهی نیا با قدردانی از حضور مردم شهرستان لنده گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم در کشور بحث حمایت از اقدامات خوبی است که در راستای اقتدار ملی صورت می‌گیرد که ملت ما در بزنگاه‌های مهم همواره این حمایت‌ها را از فرزندان خود در نیروهای مسلح و سایر نهادها داشته‌اند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

1403-07-12 14:14 شماره خبر : 7666 https://sobhezagros.ir/short/4a5K6 0
نظرات