رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-09 07:42 شماره خبر : 1242 https://sobhezagros.ir/short/NEgDe 0
رئیس حوزه علمیه خواهران یاسوج مطرح کرد:

رئیس حوزه علمیه خواهران یاسوج گفت: تا جایی که مردم پیرو ولی خدا هستند هیچ مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود نمی‌آید و این دسیسه‌هایی که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران به وجود بیاورند با شکست مواجه می‌شود.

رئیس حوزه علمیه خواهران یاسوج در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت: عاملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و بعدازآن تداوم را نیز در پی داشته حمایت و اطلاعات از ولی‌فقیه آحاد ملت بوده است.

وی افزود: اکثریت جامعه اسلامی ما گوششان به بیانات ولی‌فقیه بوده است و این مهم‌ترین عامل پیروزی بوده که انشالله تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.


کرم نژاد ادامه داد: در طول تاریخ هر جا که مردم متوجه کلام ولی خدا نبودند آن نهضت با مشکاتی روبه‌رو می‌شد که نمونه بارز آن خوارج بوده است.


رئیس حوزه علمیه یاسوج بیان داشت: خوارج کسانی بوده‌اند که در لشکر امیرالمؤمنین بودند ولی حواس آن‌ها به کلان ولی خدا نبود.


وی خاطرنشان کرد: تا جای که مردم پیرو ولی خدا هستند هیچ مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود نمی‌آید و این دسیسه‌های که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران به وجود بیاورند با شکست مواجه می‌شود.

 
کرم نژاد اذعان کرد: آمریکایی‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی موقعیت خود را در ایران درخطر دیدند دست به دشمنی‌های متعدد و علیه ملت ایران زدند که ازجمله این دشمنی‌ها می‌توان به راه انداختن کودتای نوژه، انهدام هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس، پشتیبانی از رژیم دیکتاتوری صدام در حمله به ایران، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و داروی، به راه انداختن فتنه 78 و 88 اشاره کرد.

وی افزود: این پایان دشمنی آمریکا نبود و آن‌ها با به راه انداختن جنگ ترکیبی در سال 1401 با همراهی مهره‌های سوخته‌ای چون سلطنت‌طلبان، منافقین که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آغشته است و سلبرینی های وطن‌فروش در سودای براندازی جمهوری اسلامی ایران بودند.

رئیس حوزه علمیه خواهران یاسوج عنوان کرد: به حمد الهی و با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچنین پیروی ملت بزرگ ایران از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها در این جنگ ترکیبی نیز شکست خوردند.

وی ادامه داد: نقش سلبریتی ها، سلطنت‌طلبان همچنین منافقین و فریب‌خوردگان داخلی در این جنگ ترکیبی مشخص بود.

کرم نژاد گفت: متأسفانه برخی از نسل جوان ما با پیروی کورکورانه از سلبریتی های که هیچ‌یک از دغدغه‌های مردم را ندارند فریب می‌خوردند و با این افراد همراه می‌شدند که در آخر نیز همین افراد فریب‌خورده از کرده خود پشیمان می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که امام صادق (ع) فرموده‌اند هرگاه فتنه‌ها به وجود می‌آیند باعث می‌شود افراد غربال بشوند این حوادث نیز باعث شد که این سلبریتی های که هیچ‌یک از دغدغه‌های ملت را ندارند ترد بشوند گرچه عده‌ای از جوانان ما فریب این افراد را خوردند اما درنهایت همین قضایایی غزه برای همین جوانان نیز درس عبرتی بود که ماهیت این افراد برای آن‌ها مشخص شود.




رئیس حوزه علمیه خواهران یاسوج افزود: نظام استکبار رسانه‌های متعددی را در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌دهد تا نسل جوان ما را فریب بدهد اما با توجه به اینکه ماهیت و ذات این افراد برای جوانان ما مشخص‌شده است بخش ناچیز از جوانان فریب این‌ها را می‌خوردند که درنهایت نیز همین افراد از کرده خود پشیمان می‌شوند.

وی در پایان بیان داشت: به امید خداوند یکتا همچنین با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامعه ما می‌تواند راه خود را پیدا کند و از قضایایی چون جنگ ترکیبی سال 1401 عبور کند.

 انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار