رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرماندار لنده خبر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داد:

فرماندار لنده گفت: در بازدید میدانی یک ماه پیش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از وضعیت خیابان‌های شهرلنده قول مساعد جهت تأمین لوله داده بودند که این مهم با تأمین ۲ کیلومتر‌لوله تحقق یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، جلال دانش با اشاره به بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان در یک‌ماهه گذشته از آخرین وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌ها و بررسی میدانی مشکلات قول مساعدت لازم برای تأمین لوله‌های پلی‌اتیلن را داده بودند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: متاسفانه چندین کوچه و خیابان شهرلنده فاقد شبکه آبرسانی است که باتوجه‌به همین مشکلات قرار شد در کمترین زمان ممکن این لوله‌های جهت اجرا در کوچه‌ها و خیابان‌های فاقد شبکه اجرا شوند.

وی تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همکاری و همراهی خوب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چند روز پیش ۲ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن جهت رفع مشکلات کوچه‌ها و خیابان‌های فاقد شبکه تأمین و در اختیار اداره آب و فاضلاب شهرستان قرار گرفت.

دانش گفت: امیدواریم با تسریع در روند حفاری‌ها و جانمایی خطوط لوله جدید در این خیابان‌ها شاهد کاهش مشکلات شهروندان در خصوص تأمین آب شرب پایدار باشیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

حل مشکل شبکه آب خیابان‌های لنده+ تصاویر
حل مشکل شبکه آب خیابان‌های لنده+ تصاویر
حل مشکل شبکه آب خیابان‌های لنده+ تصاویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار