رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با پیگیری های رسانه ای صورت گرفت؛

تاثیرگذاری یکی دیگر از خبرهای صبح زاگرس در بحث نظافت شهری در دهدشت باعث برطرف شدن مسئله فوق و رضایت شهروندان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، امروزه رسانه ها به عنوان یار ویاور مردم هستند که با پیگیری مشکلات در سطح شهرها و روستاها با همراهی و همکاری خوب مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شده و باعث خرسندی مردم شده است.

در ادامه پیگیری سوژه های مردمی و تاثیرگذاری این رسانه خبری، چند روز پیش خبری با عنوان (بی‌تدبیری در تجمیع زباله مقابل یک داروخانه) از سوی رسانه صبح زاگرس با وضعیت اسف بار بهداشتی منتشر شد که تصاویر این خبر در زیر آمده است:

تاثیرگذاری خبرصبح زاگرس در دهدشت
تاثیرگذاری خبرصبح زاگرس در دهدشت

انتشار این تصاویر از سوی رسانه صبح زاگرس با درخواست بازاریان بازار روز و توسط یکی از شهروند خبرنگاران این رسانه تهیه و منتشر شد.

بعد از انتشار این خبر شهرداری دهدشت ضمن متذکر شدن به عوامل پاکبان خود از آنان خواست تا از ریختن زباله در این محل خودداری و زباله ها را تنها در فرغون های مخصوص حمل زباله بریزند.

تاثیرگذاری خبرصبح زاگرس در دهدشت
تاثیرگذاری خبرصبح زاگرس در دهدشت

حال یادآور میشویم که هدف تیم رسانه ای صبح زاگرس رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات صورت گرفته از سوی مسئولان و ادارات به شهروندان است و امیدواریم بتوانیم در ارتقای مسائل مختلف جامعه در کنار مردم و مسئولان رسالت خطیر رسانه ای خویش را به درستی اجرایی کنیم.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار