رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد:

نیروهای امداد و نجات کهگیلویه وبویراحمد برای امدادرسانی به زائران امام حسین (ع) در کشور عراق اعزام شدند.

کاظم فلاحی دوست در گفتگو با صبح زاگرس از اعزام نیروهای امداد و نجات از کهگیلویه وبویراحمد برای امدادرسانی به زائران امام حسین (ع) در کشور عراق خبر داد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور دبیر کمیته امداد و نجات ستاد اربعین است که برای این جمعیت وظایفی تعریف شد و همه استان‌ها برای تحقق آن همکاری خواهند داشت.

 

وی با اشاره اینکه  ۱۴ پایگاه در سطح استان با ۸۶ امدادگر به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت در مسیر پیاده‌روی اربعین هستند، گفت: یک تیم لجستیک به همراه خودروی ترابری مجهز و ۵ نیروِ خبره و دارای گواهینماهه بین‌المللی به مرز ایلام اعزام شدند که به زوار کربلا خدمت‌رسانی کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: ماشین سنگین ترابی جمعیت هلال‌احمر استان با همکاری موکب اوقاف و امور خیره استان اقدام به انتقال آب‌معدنی به مرز شلمچه کرده است.

 

فلاحی با اشاره به آماده‌باش تیم ۶ نفرِ پزشکی جهت اعزام به موکب‌های اربعین گفت: تأمین دارو و رسیدگی به امور اورژانسی زائران در کشور عراق بر عهده هلال‌احمر است، به همین خاطر  گروه‌های امداد و نجات در خاک عراق تشکیل می‌شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به سهم خود در اعزام نیروی امدادگر به موکب‌های واقع در مسیر همکاری داشته‌ و طی سال‌های گذشته بهترین نیروهای خود را جهت خدمت به زائران اعزام می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار