رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین بویراحمد از اجرای ٢٠٠ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس سرهنگ انوری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس با تبریک فرارسیدن این هفته بیان کرد: دفاع مقدس اوج سربلندی ملت ایران بود و یک گنجینه باارزش و تمام نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران است؛ این هفته یادآور افتخار آفرینی کسانی است که به فرمان امام راحل لبیک گفتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیفتد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع) شهرستان بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس ۴٠ عنوان برنامه و ٢٠٠ ریز برنامه از روز ٣١ شهریورماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مهمترین برنامه این هفته رژه ٣١ شهریور است که با آغاز هفته دفاع مقدس این برنامه با حضور گروهان های رژه رونده در بلوار بویراحمد روز جمعه ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

 سرهنگ انوری ادامه داد: بعد از رژه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح خواهیم کرد تا مردم عزیز در جریان برنامه ها قرار بگیرند. 

 

وی افزود: یکم مهر ماه یادواره شهدا و گردهمایی رزمندگان استان در شمالغرب را خواهیم داشت که با حضور نقش آفرینان دفاع مقدس ساعت٩صبح برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ انوری با اشاره به برگزاری مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد ترمینال قدیم گفت: سوم مهرماه همزمان با آغاز امامت امام مهدی برنامه پیاده روی و شادپیمایی از امامزاده عبدالله به سمت مصلی ساعت ٧ و ٣٠ دقیقه برگزار خواهد شد و بعد از آن عطرافشانی گلزار شهدا ساعت ١٠ صبح را خواهیم داشت. 

 

 

وی افزود: اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در یاسوج برگزار خواهد شد؛ این برنامه در ساعت ٩صبح روز چهارشنبه خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین بویراحمد در پایان گفت: برنامه های متعدد دیگری وجود دارد که در سطح شهر برگزار خواهد شد که در اینجا مهمترین این برنامه ها قرائت شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار