رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر بهسازی و به روزرسانی تجهیزات امدادی این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سید علی احمدزاده در دیدار با محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که با حضور علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد با اشاره به مشکل نبود بالگرد اورژانس ۱۱۵ گفت: این استان نیازمند اختصاص بالگرد به اورژانس هوایی برای نجات مردم در شرایط بحران است که در مناطق کوهستانی و صعب العبور زندگی می کنند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دفع آب های سطحی دیگر موردی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، افزود: قرار شد استان برای ایمن سازی رودخانه ها پروژه هایی با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال تعریف کند.


استاندار بر ایمن سازی رودخانه بشار اشاره و تاکید کرد که طرح های آبخیزداری در استان مورد توجه قرار گیرد.


وی بیان کرد: مساعدت لازم برای روستاهای در معرض رانش زمین و روستاهایی که رانش کردند از جمله له خرگوشی، دال گنجی و چند روستای دیگر منطقه سیلاب و کلوار انجام شود.


احمدزاده همچنین با اشاره به جابه جایی روستاهای در مسیر سد تنگ سرخ گفت: پنج روستا در حوزه این سد قرار گرفته است که ضرورت دارد کمک شود تا جابه جا شوند.


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هم با اشاره به اینکه در این زمینه نهایت همکاری را با استان انجام خواهیم داد، طی تماس با پیرحسین کولیوند رئیس سازمان هلال احمر و سردار محمدی رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر بر رفع مشکل نبود بالگرد در استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد.


محمدحسن نامی بر نوسازی لجستیک هلال احمر استان تاکید کرد و یادآور شد به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن این استان نیاز است تجهیزات هلال احمر بروز رسانی شود.


نامی یادآور شد که تا پایان دی ماه به کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد و از نزدیک مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار