رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده تیپ 48فتح خبر داد:

فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس عملیات غرور آفرین کربلای 5در یاسوج شبیه سازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس ، نشست خبری سردار سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان راز هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد .

در ابتدای این نشست خبری سردار حکمتیان با تبریک و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس در این هفته اشاره کرد و گفت: این اعتقاد و باور راداریم که نباید یادگاران دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شوند و سعی می‌کنیم از آن‌ها سر کشی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:امروز ما نیازمند جهاد تبیین هستیم و در این زمینه می‌طلبد که فرماندهان زمان جنگ باید در صداوسیما حاضر شوند و از رشادت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برای مردم صحبت کنند.

حکمتیان راز اذعان کرد:خوشبختانه در این راستا از امشب شب‌های شیدایی با همکاری صداوسیما در تیپ۴۸ فتح اجرا می‌شود و سعی می‌کنیم از فرماندهان جنگ در این برنامه استفاده کنیم و در این برنامه‌ها سعی می‌شود از رشادت‌های فرزندان برومند استان در دفاع مقدس صحبت شود.

بازسازی عملیات کربلای پنج‌در یاسوج

فرمانده تیپ ۴۸فتح در ادامه بیان داشت: برنامه فاخر دیگری که در دستور کار برای این هفته داریم بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است.

حکمتیان راز افزود: در این عملیات غرورآفرین تیپ ۴۸ فتح نیز حضور داشت و از مهم‌ترین و باارزش‌ترین عملیات دفاع مقدس بود که آن‌ها بازسازی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: سعی می‌کنیم تا آخرین روز هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۵ رزمایش را شروع کنیم که عملیات را عزیزان علیه دشمن فرضی انجام می‌دهند.

فرمانده تیپ ۴۸فتح با تأکید بر اینکه قطعاً ما یک‌شور و نشاط را برای هفته مقدس برای مردم فراهم خواهیم کرد،ابراز کرد:برای نشان دادن چهره غرورآفرین دفاع مقدس سعی خواهیم کرد که این رزمایش به جلوه‌های ویژه و زیبا اجرا شود.


استان کهگیلویه و بویراحمد۴۳ هزار رزمنده دارد 
سردار حکمتیان راز یکی از دلایل شبیه‌سازی این عملیات را بازخوانی این دلاوری‌ها به نسل جدید دانست و گفت:نسل جدید باید بداند که این استان ۴۳ هزار رزمنده دارد که همه از تیپ ۴۸ فتح بودند و در دفاع از این مرزوبوم شهدای زیادی فدا کرده‌ایم که آخرین شهید گران‌قدر نیز زمستان سال گذشته در کردستان به این درجه رفیع نائل شدند.

وی ادامه به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت:یادواره سرداران و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح ششم مهرماه ساعت ۱۹در دهکده دفاع مقدس با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

سردار حکمتیان راز در ادامه به پاسداشت این هفته اشاره داشت و گفت: انتظار می‌رود همه ادارات یاد و خاطره این هفته پرفروغ را گرامی بدارند.

وی به مظلومیت شهدا اشاره کرد و اذعان کرد: شهدای ما خیلی مظلوم بودند که مظلوم‌ترین این شهدا را باید شهدا شمال غرب استان دانست که سعی می‌شود یادواره شهدای شمال غرب را نیز برگزار کنیم.

فرمانده تیپ ۴۸فتح به برپایی موکب در مکان شبیه‌سازی عملیات کربلای پنج اشاره کرد و افزود: هرروزه در هفته دفاع مقدس موکب های ما برای پذیرایی از مردم نیز فراهم خواهد شد‌.

وی با دعوت از خبرنگاران برای پوشش این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: پایان بیان کرد: در همین مراسم از همه رسانه‌ها که در عرصه جنگ نرم در حال تلاش هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم 

سردار حکمتیان به برگزاری یادواره شهدای تیپ ۴۸استان نیز اشاره داشت و گفت: یادواره ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸فتح روز پنجشنبه ششم مهرماه در محل دهکده دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار