رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پليس فتا هشدار داد:

رئيس پليس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان هشدار داد: بسته اينترنت رايگان را صرفاً از طريق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سيد مهدی عمران فر در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه پيام دريافتي در اين زمينه از شماره‌هاي شخصي و يا شبکه‌هاي اجتماعي قطعاً از سوي مجرمين ارسال‌شده و باهدف کلاه‌برداری و خالي کردن حساب‌های بانکي است؛ لذا مؤکداً به اين پيام‌ها توجه نکرده و از باز کردن هرگونه لينک و يا نصب برنامه‌هاي اندرويدي با اين عنوان که در شبکه‌های اجتماعي ارسال مي‌شود، خودداري کنند.

رئيس پليس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرگونه اطلاع‌رساني در اين خصوص فقط از طريق سرشماره پيامکي CRA.ir انجام مي‌شود و ارسال هرگونه پيام در اين خصوص از طريق شماره‌هاي شخصي قطعاً کلاه‌برداری است.

عمران فر نسبت به اين موضوع هشدار داد: که پيامک ارسالي از سوی وزارت ارتباطات با سرشماره  CRA.IR و با آدرس my.gov.ir (پنجره ملي دولت) است که کاربران بايد به اين آدرس‌ها توجه لازم را داشته باشند.

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌هاي پليس فتا را جدي گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پیام‌رسان‌های موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمي گزارش کنند و در هر ساعت از شبانه‌روز  در صورت مواجه با کلاه‌برداری اينترنتي و يا برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌هاي بانکي خود، موضوع را به مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا به شماره 096380 گزارش نمايند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار