رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-31 06:33 شماره خبر : 5133 https://sobhezagros.ir/short/VbrbL 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: انتخابات رکن و پایه انقلاب اسلامی و دژی مستحکم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد این سد دفاعی نیز مستحکم‌تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» روح اله ویسی در جمع دبیران کانون‌ها اقشار و طیف‌های مختلف بسیجیان شهرستان لنده گفت: باید امروز باور داشته باشیم که انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی نبوده است؛ بلکه انقلاب اسلامی یک رخدادی بود که ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امروز عزت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی در منطقه و جهان با هدایت‌ها و رهبری امامین انقلاب اسلامی به یک مدل تفکری و مدیریتی در جهان تبدیل شده است.

وی افزود: امروز ژرف‌اندیشی و نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری امتداد و نگاه آینده‌نگری امام راحل است و مشرف بر زمان حال و ناظر بر آینده است.

ویسی تأکید کرد: همه ما امروز وظیفه داریم تا در تبیین موضوع انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح بر اساس مبانی و معیارهای انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات است که آن را یک وظیفه نامیده و مهم‌تر از آن در بحث گزینش خوب و آگاهانه در خصوص افراد را نیز یک وظیفه دانستند که باید در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: انتخابات رکن رکین انقلاب اسلامی و دژی مستحکم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد این سد دفاعی نیز مستحکم‌تر خواهد بود.

ویسی در ادامه به بیان شاخصه‌های دولت شهید رئیسی پرداخت و گفت: خداباوری، ولایت‌مداری، مردم‌باوری و عمل به وعده‌ها و ایستادگی در مقابل مستکبرین و حمایت از ملت‌های مظلوم و یاور محرومین بودن از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز باید کسی را انتخاب کنیم که در مسیر معیارها و شاخصه‌ها مدنظر مقام معظم رهبری و دولت شهید رئیسی باشد تا ادامه‌دهنده این راه باشد.

وی افزود: حضور در انتخابات به‌تنهایی کافی نیست؛ بلکه باید دیگران را نیز برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری که مهم‌ترین و تأثیرگذارترین انتخابات در زندگی همه آحاد جامعه است تلاش و دعوت کنیم تا بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور را در کشور به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت برسانیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتخابات پایه انقلاب است
انتخابات پایه انقلاب است
انتخابات پایه انقلاب است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار