رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-17 09:30 شماره خبر : 1997 https://sobhezagros.ir/short/Vm85B 0
نماینده مردم زاهدان:

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت : اقدامات شهید سلیمانی در جهان اسلام وحدت‌ آفرین بود و نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادگان جهان یک قهرمان و یک افتخار بوده و هست.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»  با اشاره به اینکه اشاره به نقش شهید «حاج قاسم سلیمانی» در ایجاد وحدت و همگرایی در جهان اسلام گفت: شهید سلیمانی نه تنها برای امنیت کشور بلکه در تامین امنیت منطقه و جهان اسلام نقش پررنگی داشته است آرامشی که امروز در بیرون از مرزها شاهد آن هستیم از برکات وجود ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی استثنایی و تکرار نشدنی برای کشور است که خدمات ارزشمندی که در طول دوران خدمت خود برای کشور انجام داده بر کسی پوشیده نیست افزود: سردار سلیمان در تاریخ تکرار شدنی نیست و در همه ابعاد شخصیتی خود اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تفکر ژرف و وسیعی داشتند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما در تصاویر و ویدئوهایی که از حاج قاسم منتشر شده است همواره او را بر روی تپه و بلندی مشاهده می‌کنیم که در معرض خطر از سمت دشمن است و همین نشان می‌دهد او به معنی واقعی کلمه مرد میدان بوده است تصریح کرد:اقدامات شهید سلیمانی در جهان اسلام وحدت‌ آفرین بود و نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادگان جهان یک قهرمان و یک افتخار بوده و هست.

شهریاری در ادامه با اشاره به اینکه همه ما باید قدر شهید سلیمانی را بدانیم و سعی کنیم با بهره‌گیری از الگوی بزرگی همچون ایشان مشکلات کشور را رفع کنیم خاطر نشان کرد: همه ما باید از مکتب شهید سلیمانی استفاده کنیم و سعی کنیم با بهره‌گیری از الگوی بزرگی همچون ایشان مشکلات کشور را رفع کنیم و رهبری نیز بارها تاکید کردند باید با تفکر جهادی و انقلابی کار کرد.

 

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار