رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-22 08:19 شماره خبر : 1654 https://sobhezagros.ir/short/N2yPV 0
در دیدار امدادگران با امام‌جمعه و فرماندار مطرح‌شد:

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان لنده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد در سفری یک روزه با امدادگران و مسئولان شهرستان لنده دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای ورود نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان به شهرستان لنده ابتدا با حضور در جوار گلزار شهدای شهرستان لنده به مقام شامخ شهدای شهرستان اداری احترام کردند.

در ادامه با حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان لنده با وی دیدار و گفتگو کردند، امام‌جمعه شهرستان با قدردانی از تلاش‌های هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر همواره در رویدادهای متعدد از جمله رویدادهای معنوی همچون ایام فاطمیه، مراسمات مذهبی، اربعین حسینی و دینی برای خدمت بی‌منت به همنوعان داشته که حقیقتاً اقدامات آنان قابل‌تحسین است.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت: این مجموعه متشکل از حضور جوانان مؤمن و انقلابی است که در همه صحنه‌ها به یاری محرومان و افراد آسیب‌دیده می‌شتابند.

فرماندار اظهار داشت: با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر یک ارگان عام‌المنفعه و مردمی است؛ اما مجموعه جمعیت شهرستان در حوادثی که پیش می‌آید به‌سرعت جهت کمک‌رسانی به مردم وارد عمل می‌شود و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

جلال دانش با ابراز خشنودی و خرسندی از دیدار حاصله فعالیت‌های انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حوادث داخلی و منطقه‌ای را تشریح و از تلاش‌های مستمر و قابل‌تحسین مدیرعامل محترم و نماینده محترم ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده به‌گونه‌ای است که حقیقتاً در حوزه‌های جهاد تبیین و مسائل فرهنگی عالی کار می‌کند.

در این دیدار مهم‌ترین مطالبه مسئولان شهرستان از نماینده ولی‌فقیه پیگیری برای استخدام جوانان بومی لنده در آینده نزدیک، اختصاص ناوگان امدادی و خدماتی به شهرستان لنده، تسریع در راه‌اندازی نمایندگی هلال‌احمر در بخش موگرمون و اختصاص پایگاه امدادی جاده‌ای برای بخش موگرمون و مرکزی از سوی فرماندار و امام‌جمعه شهرستان لنده مطرح شدند.

همچنین باتوجه‌به نیاز منطقه درخواست کمک‌های درمانی و اقلام امدادی جهت تجهیز جمعیت هلال‌احمر شهرستان از سوی مسئولان و امدادگران مطالبه شده است.

حجت‌الاسلام موسوی امجد با قدردانی از همراهی و همکاری خوب ادارات و نهادها به‌خصوص امام‌جمعه شهرستان لنده با جمعیت هلال‌احمر در شهرستان لنده گفت: این همدلی و همراهی نقش مهمی در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان تأکیدکرد: رسالت ما در جمعیت هلال‌احمر یاری رساندن به افراد آسیب‌دیده در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: در چند سال گذشته بحران‌های زیادی را کشور ایران پشت سر گذاشت که در همه این بحران‌ها نقش هلال‌احمر پررنگ‌تر بوده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اقدامات تأثیرگذار هلال‌احمر‌لنده در امداد رسانی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار