رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
وعده‌ای که محقق شد؛

این روزها هم مسئولین به وعده خودشان عمل کرده‌اند و شهرداری و مدیریت شهری دوگنبدان پای‌کار آمده و در مرتفع کردن این مشکل هم سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» شهریورماه گذشته بود که گزارش خبری با عنوان «داد گچسارانی‌ها از وضعیت نامناسب آسفالت معابر» به روی خروجی این پایگاه خبری تحلیلی می‌رود. در این گزارش آمده بود که وضعیت نامناسب آسفالت معابر ورودی و خروجی شهر دوگنبدان به‌گونه‌ای است که رانندگان باید بااحتیاط کامل از چنین مسیری عبور کنند چراکه تعداد حفره‌های ایجادشده به روی آسفالت این نقطه از شهر به حدی است که نمی‌توان این مسیر را بدون دغدغه و نگرانی طی کرد.

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

اگرچه شهروندان در این خصوص بیان کرده بودند که مسیرهای ورودی و خروجی شهر دوگنبدان حدفاصل گلخانه شهرداری (فلاورباکس) تا میدان شهید امیدبخش و همچنین از میدان نرگسی تا ابتدای مسیر روستای چهاربیشه بی‌نصیب از آسفالت مناسب هستند که متأسفانه به‌عنوان معضلی است که گریبان گیر این نقطه از شهر شده که با تردد در این معابر وضعیت ناخوشایندی را در مقابل دیدگانمان قرار می‌دهد.

برخی از شهروندان هم گفته بودند که سال‌هاست این دغدغه شهروندان همچنان بی‌نتیجه مانده است و مسیر بلوار ورودی شهر دوگنبدان در انتظار کشیده شدن دستی از سوی مسئولین بر سرخود است تا شاید بار سنگین گلایه‌های شهروندان را از روی دوش خود بردارد!

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

بااین‌وجود نیز غلامرضا شکوهی، عضو شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی هم گفته بود که ما هم قبول داریم که بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر دوگنبدان به دلیل خرابی و قدمت بالای آسفالت نیازمند ترمیم و بهسازی هستند لذا اقدامات شهرداری درزمینهٔ آسفالت بر اساس اولویت‌بندی‌ها انجام می‌شود و تمام تلاشمان این است در این خصوص حداکثر ظرفیتمان را بکار گیری کنیم.

این عضو شورای شهر هم اضافه کرده بود که به‌عنوان عضوی از شورای شهر دوگنبدان معتقدم که وضعیت آسفالت برخی معابر و خیابان‌های شهر نامطلوب است و در شأن مردم عزیز دوگنبدان هم نیست اما همواره سعی کرده‌ایم که بدون وعده‌های پوشالی به آسفالت مناطق مختلف شهرمان بر اساس ضرورت و اولویت رسیدگی کنیم.

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

بااین‌حال نیز حجت‌الاسلام هاشمی منش در خطبه‌های اخیر نماز جمعه این شهرستان به این موضوع هم اشاره‌کرده و بیان کرده بود که چرا باید این مشکلات اتفاق بیفتد؟ این‌ها گلایه‌های است که مردم شهرستان مطرح کرده‌اند و چرا مسئولین ما در سطح شهر نمی‌چرخند؟ چرا در نماز جمعه کمتر حضور پیدا می‌کنند؟ آقایان شهردار و شورای شهر چه اشکالی دارد در سطح شهر هم بچرخید! ورودی‌های گچساران را دیده‌اید؟ چاله‌وچوله‌های خیابان‌ها را دیده‌اید؟ اگر می‌بینید و عمل نمی‌کنید وای به حال ماها! اما اگر نمی‌بینید پس بچرخید و رصد کنید و بین مردم باشید.

با این تفاسیر این روزها هم مسئولین به وعده خودشان عمل کرده‌اند و شهرداری و مدیریت شهری دوگنبدان پای‌کار آمده و در مرتفع کردن این مشکل هم سنگ تمام گذاشته است.

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

غلامرضا شکوهی پور، عضو شورای شهر دوگنبدان در این خصوص هم بیان کرد: معابر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر اولویت نخست شهرداری برای آسفالت به شمار می‌روند درحالی‌که اولویت دیگر ما درزمینهٔ آسفالت، معابر و خیابان‌هایی هستند که آسفالت یا روکش آن‌ها به دلیل قدیمی بودن و یا به دلیل حفاری برخی دستگاه‌ها تخریب‌شده است.

وی اظهار کرد: باید توجه کرد که اقداماتی بسیاری درزمینهٔ آسفالت معابر و خیابان‌ها در این شهر صورت گرفته که شاید به چشم برخی شهروندان هم نیاید اما مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان خواستار تداوم نهضت آسفالت در این شهر هستند و این دغدغه راداریم که در راستای رفاه حال شهروندان در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه سهولت در بحث عبور و مرور و تردد تمام تلاشمان را به‌کارگیریم.

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

وی بابیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها ازجمله مسائلی است که از حساسیت بالایی بین شهروندان برخوردار است گفت: آسفالت و بهسازی معابر ورودی شهر هم جز مصوبات شهرداری در جلسات اخیر بوده است لذا تلاش خواهیم کرد که با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی وضعیت آسفالت معابر شهری را به نحوی مطلوبی سروسامان دهیم.

اقداماتی از تاثیرگزاری یک «گزارش خبری» در گچساران+ تصاویر

بر این اساس آسفالت معابر و خیابان‌ها یکی از نیازها و ضرورت‌های عمرانی تمام شهرها به شمار می‌رود که نمی‌توان با هیچ بهانه‌ای از این امر ضروری چشم‌پوشی کرد چراکه شهر به‌مثابه یک موجود زنده است که مدام درحال‌توسعه است و خیابان‌ها نیز در طول روز، هزاران تردد خودرو را در خود جای می‌دهند، پس همین امر می‌طلبد که شهرداری‌ها همواره درصدد بهسازی و رفع مشکلات آسفالت معابر باشند و ازآنجایی‌که کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مؤثر بر زندگی شهروندان و یکی از شاخصه‌های اصلی درزمینهٔ رضایت از عملکرد شهرداری‌ها است، شایسته است که شهرداری دوگنبدان فرصت را غنیمت بداند و با رفع چنین مشکلاتی به دنبال کسب رضایت بیشتر شهروندان باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار