رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد:

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: باتوجه‌به تأمین اعتبارات خاص نفت و اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی امروز سرانه ورزشی لنده ۴۰ سانتی‌متر افزایش داشته است که در استان سرآمد است.

یوسف نصرت نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» با اشاره به افزایش قابل چشمگیر سرانه ورزشی در شهرستان لنده گفت: سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ سانتیمتر است که با وجود همه محرومیت‌ها جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

معاون توسعه و منابع انسانی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه ورزشی در سطح کشور هفت درصد است و این در حالی است که سرانه ورزشی در لنده با توسعه و تجهیز اماکن و فضاهای ورزشی به بیش از ۹۲/۱درصد رسیده است که در میان شاخص‌های مهم استان قرار گرفته است.

افزایش سرانه فضا‌های ورزشی در لنده

وی افزود: شهرستان لنده دارای هشت چمن مصنوعی با تجهیزات کامل و روشنایی است که باتوجه‌به جمعیت این شهرستان یک شاخص خیلی خوب محسوب می‌شود.

معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین‌بار در کشور تمامی هدایای خاص نفت فقط صرف تعمیر و تجهیز پروژه‌های ورزشی در شهرستان لنده است.

افزایش سرانه فضا‌های ورزشی در لنده

وی افزود: سرانه ورزشی شهرستان لنده بیش از چهل سانتی‌متر از سطح استان بیشتر است که این مهم نشان از توجه ویژه به این شهرستان محروم است.

نصرت نژاد گفت: امروز وضعیت ورزشگاه شهرستان لنده در شرایطی است که مسابقات لیگ دسته سه کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

افزایش سرانه فضا‌های ورزشی در لنده

معاون مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز شهرستان لنده به لحاظ سیستم‌های روشنایی، خنک‌کننده و گرم‌کننده و تجهیزاتی در استان با اعتبارات خاص وزارت نفت که توسط نماینده تخصیص می‌باید اجرایی شده است.

وی در ادامه گفت: با حمایت‌های ویژه نماینده و تخصیص اعتبارات خاص وزارت نفت در تمامی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تمامی ورزشگاه‌ها به سیستم روشنایی تجهیز شدند.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار