رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-12 10:18 شماره خبر : 3875 https://sobhezagros.ir/short/V7Bra 0
در آستانه دومین کنگره‌ملی ۲هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛

آیین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی با حضور مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، آیین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی با حضور مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در چرام برگزار شد.

دکتر میکائیل باقری در حاشیه این برنامه گفت: این دوره از مسابقات با حضور بهترین داوران استانی در شهر چرام برگزار که پس از برگزاری مسابقات و انتخاب نفرات برتر به همراه  نفرات برتر 31استان دیگر در مسایقات کشوری به رقابت می پردازند.

مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات 6 سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

باقری افزود: امیدوارم مجموعه طراحی هایی که انجام شده موجب شود که دانش آموزان با کمیت و کیفیت بیشتری در مسابقات حضور داشته باشند و مسابقات را به گونه ای برگزار کنیم که دانش آموزان آموخته های خودشان را که به واسطه حضور در مسابقات کسب می کنند در زندگی خودشان کاربردی کنند. 

وی از همکاری ستودنی مجموعه آموزش و پرورش استان و همچنین از مساعدت و همکاری مسئولان استان و شهرستان چرام در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه گفت: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز با مشارکت 1200 نفر از دانش آموزان مناطق 13 گانه استان برگزار می شود
 

محمد جمالی چرامی افزود: این مسابقات به مدت 4 روز در شهرستان چرام اجرا می شود و دانش آموزان در 12 رشته قرآنی با هم به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه 40 نفر از اساتید قرآنی استان کار داوری این مسابقات را انجام می دهند، گفت: نفرات برتر در فصل تابستان به مسابقات کشوری راه می یابند.

انتهای خبر/

افتتاحیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن وعترت درچرام
افتتاحیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن وعترت درچرام
افتتاحیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن وعترت درچرام
افتتاحیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن وعترت درچرام
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار