رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-20 13:58 شماره خبر : 295 https://sobhezagros.ir/short/4aK6V 0
داغ‌های مجازی؛

در اقدامی عجیب تیم هاکی دختران گچساران برای شرکت در المپیاد تبریز با مینی‌بوس به این مسابقات اعزام شدند.

به گزارس صبح زاگرس؛ استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم داشتن پتانسیل‌های ورزشی و ورزشکاران با انگیزه و جوان و مدال آورد در سطح ملی و بین‌المللی در برخی موارد در زمینه حمایت از این ورزشکاران و زیرساخت های ورزشی مغفول مانده است.

یکی از ورزشکاران گچسارانی در فضای مجازی با اشاره به اعزام تیم‌هاکی دختران‌گچساران با مینی‌بوس به‌ مسابقات کشوری در تبریز گفت: ورزشکاران این شهرستان را با این منابع نفتی در گچساران که لایق بهترین ها دانست ولی این موضوع  درحالی است که باید برای داشتن یک وسیله مناسب جهت اعزام به مسابقات کشوری عذاب و زحمت بکشند.

این فعال ورزشی با اشاره به وجود تاسیسات مهم نفتی کشور در گچساران خطاب به مدیران گفت: مردم گچساران از مسئولیت های اجتماعی نفت چیزی عایدشان نمی شود و تنها آلودگی ها سهم آنها است.

وی همچنین به خطرات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۶ ساعت راه تا تبریز وجود دارد که با مینی بوس این مسیر نیز بیشتر میشود، و باید با این خطرات تصادفات جاده و ناایمن بودن را هم اضافه کرد، و باید گفت این اعزام تیم دختران هاکی گچساران زیبنده نام و جایگاه بام نفت ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد نیست.

انتهای پیام/

 

 

 

اعزام تیم‌ هاکی گچساران با مینی‌بوس به‌ المپیاد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار