رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-26 11:57 شماره خبر : 788 https://sobhezagros.ir/short/N3B1V 0
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح با اشاره به این موضوع که قطعاً در روزهای آینده شاهد تحولات جدید در سرزمین اشغالی خواهیم بود،گفت: به امید خداوند اسرائیل زودتر از 25سال نابود خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس؛سردار حمید خرم‌دل  در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه فتح  به حماسه طوفان الاقصی اشاره داشت و گفت:طوفان الاقصی اقتدار اسرائیل را در هم شکست و این شکوه پوشالی را در هم شکست .
وی در ادامه به نسل‌کشی مسلمانان به دست رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و افزود: وقتی امروز اسرائیلی‌های خائن بیمارستان را بمباران می‌کنند نشان‌دهنده ترس و بزدلی آن‌ها است.

فرمانده سپاه فتح عنوان کرد: کشورهای منطقه که صف‌کشیده بودند برای ارتباط با این رژیم امروز مردود شده‌اند و امروز فهمیده‌اند که رژیم فقط صدای بلندی دارد و در واقعیت هیچ‌چیزی نیست.

خرم‌دل ابراز داشت:اسرائیلی‌ها باید بدانند که موشک‌باران غزه هنر نیست که این رژیم منحوس به آن افتخار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این شهادت‌ها و خون‌های ریخته شده به اذن خداوند به پیروزی حق منجر می‌شود و با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری این رژیم منحوس و قاتل نابود خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به این موضوع که قطعاً در روزهای آینده شاهد  تحولات جدید در سرزمین اشغالی خواهیم بود،ادامه داد: به امید خداوند اسرائیل آخرین نفس‌هایش را میزند و این رژیم زودتر از 25سال نابود خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و گفت:این جشنواره مزین است به نام مالک اشتر فرمانده و یار همیشگی امیرالمؤمنین بود.

خرم‌دل افزود: آنچه ما شاهد و ناظر هستیم زحمات بسیاری است که در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

وی در ادامه به دلاوری‌های تیپ 48فتح اشاره کرد و گفت: تیپ غیور ما که مأموریت‌های خود را به‌صورت شبانه‌روزی در سخت‌ترین شرایط مرزداری کردند،تشکر میکنم.


فرمانده سپاه فتح ادامه داد: در بحث فضای مجازی که امروز عرصه جنگ نرم است از این عزیزان نیز تشکر می‌کنیم.

خرم‌دل عنوان کرد: در حوزه بسیج سازندگی که در عرصه خدمت‌رسانی تلاش‌های بسیاری انجام دادند از این عزیزان نیز تشکر می‌کنم.

وی به دیگر کارهای مهم معاونت‌های سپاه فتح اشاره داشت و ادامه داد: در حوزه درمان کار های ارزشمندی هم در حوزه سپاه و هم بسیج در حال انجام است.

خرم‌دل ابراز کرد: یکی از بحث‌های که تلاش‌های بسیار خوبی انجام شد هفته دفاع مقدس بود همه پای‌کار بودند بخصوص تیپ قهرمان ۴۸ فتح همچنین در بحث ایمنی تلاش‌های خوبی انجام‌گرفته است.

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: در بحث اشراف نیز تلاش‌های ارزشمندی توسط  برادر درخشان زاده مسئول این معاونت انجام‌گرفته است.
وی گفت: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره نیست، بلکه یک تلنگر است تا ما برنامه‌ها را به‌صورت عالی انجام دهیم و اشراف یعنی مسئول معاونت باید بر روی معاونت خود اشراف کامل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خود جشنواره نباید برای ما هدف باشد،بلکه باید نگاه به توسعه و نگاه به همه گرایی موردتوجه قرارگیرد.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار