رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-18 19:53 شماره خبر : 5661 https://sobhezagros.ir/short/4X3lQ 0
طبق توصیه سرپرست ریاست‌جمهوری؛

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد که عملکرد قابل توجهی از خود نشان نداده اند به دنبال این هستند با خوش رقصی برای دولت جدید همچنان در مسند کار قرار داشته باشند لذا استاندار باید تکلیف این افراد را زودتر مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» پیش از ظهر امروز نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور در وزارت کشور برگزار شد و استانداران از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری دیدار کردند.

محمد مخبر در این نشست توصیه های مهمی به استانداران داشت که می‌بایست مورد توجه جدی آن‌ها از جمله علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد؛ یکی از مهمترین مطالبات مخبر از استانداران این بود که آن‌چه را که تحویل گرفته‌اید، کاری را که تا مقطع کنونی انجام شده و کاری را که قرار بوده انجام شود، به طور دقیق مستندسازی و این اسناد و تجربیات را به استاندار بعدی ارائه کنید.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین از استانداران خواست همه آنچه که رئیس جمهور شهید در سفرهای استانی قولش را داده بودند، اگر طبق زمانبندی باید تاکنون تمام می‌شد به اتمام برسانند. 

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌هایی از شهید رئیسی از جمله عدم مأیوس شدن وی بیان کرد: ما هم از ایشان آموختیم که تا لحظه آخر مسئولیت باید کارها با جدیت انجام شود. کار را مانند روزهای اول جدی بگیرید و محکم بمانید و هر مدیری را که کار را جدی نگرفت، با قاطعیت کنار بگذارید.

توصیه های مهم سرپرست ریاست جمهوری به استانداران از جمله احمدزاده از آن جهت اهمیت ویژه ای دارد که باید تمامی اقدامات دولت شهید رئیسی در استان به صورت کامل مستندسازی شده و به گونه ای به دست استاندار احتمالی بعدی در دولت جدید برسد که مشخص باشد چه کارهایی انجام شده است.

همچین یکی از توصیه های مهم مخبر مبنی بر برکناری مدیرانی که کار را جدی نگرفته اند از جمله موارد قابل تحسینی است که باید اجرایی شود چرا که برخی مدیران در کهگیلویه و بویراحمد در این زمره قرار می‌گیرند و باید تکلیف آن‌ها زودتر مشخص شود.

برخی مدیران که عملکرد قابل توجهی از خود نشان نداده اند به دنبال این هستند با خوش رقصی برای دولت جدید همچنان در مسند کار قرار داشته باشند لذا استاندار باید تکلیف این افراد را زودتر مشخص کند.

برخی مدیران از ابتدای تشکیل این دولت چندان با رویه اصلی دولت همراه نبودند و در هر صورت تا پایان در بدنه دولت باقی ماندند که برخی کم‌کاری ها باعث گلایه‌هایی نیز شده بود و مورد انتقاد رسانه‌ها نیز قرار داشتند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار