رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
بخشدار مرکزی لنده گفت:

بخشدار مرکزی لنده گفت: یکی از جلوه‌های عظیم اربعین، تجمع میلیون‌های زائر حسینی در میعادگاه کربلا است.

 قنبر زکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به حرکت جهان اربعین حسینی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشی زیبا فرمودند: "راهپیمایی اربعین قوّت اسلام است، قوّت حقیقت است، قوّت جبههٔ مقاومت اسلامی است "لذا به همین دلیل است که اربعین حسینی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات شیعیان و حتی سایر مذاهب جهان در ایام اربعین حسینی که بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان با بیش از ۲۰ میلیون نفر همه ساله برگزار می‌شود نشان از عظمت و اقتدار دین اسلام است.

بخشدار مرکزی لنده گفت: اجتماع ده‌ها میلیون‌نفری شیعیان در روز اربعین در کربلای معلی باعث اتحاد و همدلی ملت‌های جهان برای حضوری تاریخی در عهده و پیمان با فرهنگ و مکتب عاشورا است.

زکی نژاد گفت: شکوه و عظمت به همراه معنویت این مراسم سال‌به‌سال باعث شور و اشتیاق ملت ایران و همه عشاق الحسین با شعار جهانی" حب الحسین یجمعنا" تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: این حرکت عظیم باعث شده است تا دشمنان نیز برای تضعیف این حرکت انسان‌ساز معنوی دست بکار شود و با امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف باورها و اندیشه‌های مردم است به فضل الهی با بصیرت مردم شکست خواهند خورد.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار