رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت

در روز گذشته خودروی پرایدباری که از تخلف خود برای فروش میوه با قیمت نیم‌کیلویی خبر داشت؛ اما با مخدوش کردن پلاک در صدد عبور از جریمه و برخورد احتمالی بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در طی سالیان گذشته شاهد فعالیت وانت‌ها با عنوان نیم‌کیلویی‌ بودیم به‌گونه‌ای که با تعداد زیاد و در نقاط مختلف شهر یاسوج و ورودی‌ها شهر یاسوج مشاهده می‌شدند و فعالیت داشتند.

فعالیت آنها و انتشار خبرهای مختلفی از آنها به علت برخی مشکلات ترافیکی که ایجاد می‌کردند  و در کنار ترفند نیم‌کیلویی سبب شد تا با ورد مجموعه ارگان‌های مختلف از جمله حوزه قضایی این وانت‌ها جمع‌آوری شوند و هر چند آثاری از فعالیت آنها در سطح محدودتری همچنان وجود دارد.


این وانت‌ها با درج قیمت نیم کیلو از میوه‌های مختلف از جمله پرتقال، انار، سیب و... در صدد جلب مشتری بودند با این تفاوت که عبارت نیم کیلو را با خط ریز و قیمت را با خط درشت‌‌تر می‌نوشتند تا از این طریق مشتری و بازار پیدا کنند هرچند اقدام آنها نوعی فریب شهروندان محسوب می‌شود.

در روز گذشته خودروی پراید باری در مجاورت پل سوم بشار در حال عبور بود که در مسیر قبل‌تر خود تعداد خودروی دیگر مشغول فعالیت از طریق درج عبارت نیم‌کیلویی بودند.

دراین‌رابطه کلیپی به دست ما رسید و پراید بار، بار میوه دارد و با اینکه از تخلف خود مبنی بر فروش میوه به‌صورت نیم‌کیلویی باخبر است؛ اما با مخدوش کردن پلاک خودرو درصدد عبور از جریمه و یا برخورد احتمالی بود.

گفتنی است تعداد از این وانت‌ها هم اکنون قبل از پل سوم بشار به صورت محدود فعالیت می‌کنند اما در کنار توجه به جمع‌آوری آنها  باید تدبیری دائمی برای اسکان آنها جهت کسب روزی و فعالیت در نظر گرفت تا شاهد بی‌نظمی‌هایی به این شکل در مجاورت شهر یا ورودی‌ها نباشیم.

 انتهای خبر/

دانلود
1402-10-18 10:50 شماره خبر : 2010 https://sobhezagros.ir/short/462ra 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات