رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-20 08:29 شماره خبر : 2034 https://sobhezagros.ir/short/VdKgD 0
رئیس حوزه علمیه کهگیلویه‌وبویراحمد؛

رئیس حوزه علمیه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مقام معظم رهبری انتقام را اخراج دولت تروریستی آمریکا از منطقه اعلام می‌کنند که این اخراج مقدمه فروپاشی رژیم اشغالگر قدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» بیان داشت: ۴ سال پیش دولت تروریست آمریکا به‌فرمان مستقیم ترامپ، خودرو حامل حاج قاسم سلیمانی و همرزمش ابوالمهدی المهندس را موردحمله پهبادی قرارداد.

 وی افزود: با به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجی از خشم ضدآمریکایی در ایران ایجاد شد و مقام معظم رهبری در تأیید این به پا خواستن‌ها بیانات مفصلی داشتند.

رئیس حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: یک بُعد بیانات مقام معظم رهبری مفهومش این بود که اگر ما ترامپ و خیلی سردمداران آمریکایی را بکشم به‌اندازه یک مو از بند کفش حاج قاسم هم نمی‌شود و اگر ما این‌ها را هم بکشیم در مقابل شهادت حاج قاسم ارزشی ندارد.

 پناهی اذعان کرد: تلویحاً مقام معظم رهبری انتقام را اخراج دولت تروریستی آمریکا از منطقه اعلام می‌کنند که این اخراج مقدمه فروپاشی رژیم اشغالگر قدس شریف و درنهایت کوتاه شدن دست سلطه‌گر آمریکا و سوق دولت تروریستی آمریکا در درازمدت خواهد بود.
وی گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خوبی گرفتند و سیلی محکمی به هیمنه آمریکا زد درصورتی‌که آمریکا تهدید کرده بود که اگر به نیروهایش در منطقه حمله بشود
۵۲ ایران را مورد هدف قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار خود را به‌خوبی انجام داد و جاهایی را که آن‌ها تصور نمی‌کردند را مورد هدف قرارداد و صدای از آمریکا درنیامد.

رئیس حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: امروز شاهد این هستیم که محور مقاومت در منطقه به سلاح‌های روز مجهز شده‌اند و امروز شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی که مردم بی‌گناه غزه را به خاک و خون می‌کشد در یمن که خود سال‌ها موردحمله واقع‌شده بود و تحریم بود به یک خودباوری بالای رسیده است و دریای سرخ را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی ناامن کرده است به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز عقب‌نشینی از غزه ندارد.

 پناهی گفت: همزمان با آن‌ها حزب‌الله لبنان نقاط حساس رژیم صهیونیستی را موردحمله قرار می‌دهد و این با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مقدمه‌ای برای خروج آمریکا از منطقه است.
وی ادامه داد: الان در عراق نیز نخست‌وزیر این کشور در حالی زمینه‌چینی برای اخراج آمریکایی‌ها از عراق است.

رئیس حوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد اذعان داشت: اگر این مقاومتی که در یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و عراق است به‌خوبی پیش برود در آینده شاهد تحقق این فرمایشات مقام معظم رهبری خواهیم بود که آمریکا خارج خواهد شد.

وی گفت: نتیجه این می‌شود که اگرچه ما در ۴ سال پیش فرمانده عزیزی را از دست دادیم که نه‌تنها هیچ‌یک از رئیس‌جمهورهای کشورهای غربی بلکه همه آن‌ها روی‌هم اگر کشته بشوند انتقام حاج قاسم گرفته نخواهد شد ولی اگر دست آن‌ها از منطقه کوتاه بشود این بسیار بهتر خواهد بود.

پناهی خاطرنشان کرد: به فضل الهی همین‌که آمریکایی‌ها از منطقه خارج بشوند نهایتاً سلطه غرب فروپاشی می‌شود و در زمان کوتاهی شاهد سوق رژیم‌های آن‌ها خواهیم بود به‌طوری‌که شوروی سقوط کرد.

 وی در پایان افزود: از همه زحمات سربازان ولایت مدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هوافضا تشکر می‌کنم و امیدواریم همین انسجام ادامه پیدا کند تا نتیجه آن اخراج نیروهای سلطه‌گر و تروریست پرور آمریکا از غرب آسیا و آزادی فلسطین اشغالی و قدس شریف است بینجامد.

 انتهای خبر/


اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار