رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-08-29 08:55 شماره خبر : 1326 https://sobhezagros.ir/short/Vd11N 0
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) بویراحمد خبر داد:

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) بویراحمد از اجرای 235 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح زاگرس حسین انوری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: بسیج از گستردگی بالایی برخوردار است و همه افراد در این گستره جای دارند؛ خدمات بسیج بی‌منت است و از ناممکن‌ها ممکن می‌سازد و به پیشواز خطر می‌رود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین(ع) شهرستان بویراحمد ادامه داد: هر جا انقلاب نیاز داشته باشد بسیج در آن جا حاضر است و در راستای تحقق دولت اسلامی بسیار تلاش می‌کند؛ فرهنگ و تفکر بسیجی در سایر نقاط جهان نیز سایه افکنده و باعث تشکیل بسیج در سایر کشورها مانند حشدالشعبی در عراق، حماس در فلسطین و حزب‌الله در لبنان شده است.

 

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج ۴۰ گروه جهادی در محورهای مختلف برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌شود؛ همزمان با آغاز هفته بسیج از روز دوشنبه این گروه‌ها در حوزه خدمات‌رسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی و عمرانی به مناطق محروم بویراحمد اعزام خواهند شد.

 

انوری از اجرای ۲۳۵ برنامه در قالب ۳۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بویراحمد خبر داد و گفت: توزیع کالای اساسی بین نیازمندان، اهدا ۸۸ فقره جهیزیه، افتتاح کارگاه خیاطی، سرکشی از طرح‌های اشتغال‌زایی، طرح نذر ظهور برای پیگیری مشکلات مردم، برگزاری میز رفع موانع تولید، اهدا اقلام کارگری، کمک به خانواده زندانی و آزادسازی ۲ زندانی و اردوی راهیان پیشرفت از برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان است.

 

وی تجلیل از بسیجیان نمونه، نذر خون بسیجیان، نشست فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای ابروی محله و ۱۹ شهید جهاد کشاورزی، برگزاری محافل وصیت خوانی شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در بویراحمد اعلام کرد.

 

انوری اضافه کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، گردهمایی میقات صالحین، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، برگزاری شب و شعر خاطره ، اجلاسیه بزرگان معتمدین شهرستان بویراحمد و اجتماع پرشور بسیجیان برای هفته بسیج نیز پیش‌بینی‌شده است.

 

وی افزود: برای گرامی داشت هفته بسیج در شورای اداری مصوب شد همه کارکنان با لباس بسیجی در محل کار حضور یابند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار