رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای طرح رهروان شهدا از 250 خانواده شهید شهرستان گچساران سرکشی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، 250 خانواده شهید گچساران با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران، جمعی از مسئولان و بسیجیان در قالب رزمایش رهروان شهدا تجلیل شدند.

سرهنگ سیدحمزه محقق زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، رزمایش رهروان شهدا را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد:خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند. امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی افزود: اگر امروز به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا افتخار می‌کنیم به این دلیل است که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس ، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است و این فرهنگ ارزشمند که شاخصه‌های زیادی در آن نهفته است، در طول این سال‌ها توانسته کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

سرهنگ محقق زاده افزود:بنابراین هر فردی که در جامعه نسبت به خون شهداء ادای دین می کند پس وظیفه دارد که تکریم از خانواده های شهداء،ایثارگران و جانبازان را سرلوحه اقداماتش قرار دهد چرا که دیدار با چنین خانواده هایی تقویت روحیه خدمتگزاری در جامعه را دوچندان خواهد کرد و تا زمانی که چنین روحیه ای در کشورمان نیز حاکم باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: معتقدیم دیدار با خانواده های معظم شهداء بایستی در جامعه نهادینه شود، که این مهم نیز در راستای پایبندی به ارزشهای والای نظام اسلامی خواهدبود و در واقع  نیز قدردانی عملی از شهداء و خانواده های آنها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهداء است.

گفتنی است طی این رزمایش، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گچساران،مسئولان و بسیجیان با حضور در منزل خانواده شهدا از صبر و شکیبایی آنان تجلیل و به مسائل و مشکلات آنان نیز رسیدگی کردند.

انتهای خبر/

 

 
اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر
اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر
اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر
اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر
اجرای رزمایش «رهروان شهدا» درگچساران+تصاویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار