رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» رحیم آبفروش در اجتماع زائران اربعین حسینی در مسجد و حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج با اشاره به اینکه نباید روح مردمی حرکت اربعین از آن گرفته شود، مطرح کرد: این نگرانی در دل فعالان مردمی وجود دارد و روز به روز افزایش پیدا می‌کند و باید روح مردمی حرکت اربعین حفظ شود.

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی کشور در اجتماع زائران، اظهار کرد: حرکت عظیم اربعین حسینی منجر شد که به این نتیجه برسیم نیازمند مجمع اربعین هستیم.

آبفروش با بیان اینکه اربعین حسینی بزرگ‌ترین فرصت و ظرفیت استفاده از سیل عظیم مردمی است، تصریح کرد: امیدواریم پس از احصای مشکلات امسال، در راستای برطرف کردن آن‌ها نیز گامی برداریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه فرصت باقی‌مانده تا اربعین بسیار محدود و کم است، یادآور شد: به همین منظور باید یک اقدام جهادی در این راستا صورت بگیرد و جبهه مردمی فعالین فرهنگی اربعین تلاش خود را دوچندان کند.

آبفروش با اشاره به اینکه امسال شرایط بحرانی را پیش‌رو خواهیم داشت، عنوان کرد: گرمای بیش از حد هوای عراق در امسال، شرایط را بسیار حساس کرده است و باید برای آن چاره جدی اندیشید.

وی با اشاره به اینکه حضور مردمی در جریان اربعین باید محکم شود، افزود: همین که در این مسیر گام برداریم قطعاً لطف و عنایت امام حسین (ع) نیز شامل حال ما خواهد شد و می‌توانیم انبوه مشکلات را برطرف کنیم.

1403-05-23 06:51 شماره خبر : 6435 https://sobhezagros.ir/short/4AWgQ 0
نظرات