رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-14 20:17 شماره خبر : 1967 https://sobhezagros.ir/short/eoPjg 0
طی پیامی صورت گرفت،

بسیج دانشجویی مراکز علمی شهرستانهای گچساران و باشت در پیامی بشدت حمله کورکورانه تروریست های صهیونیستی به زائران مزار حاج قاسم سلیمانی رو محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در پیام تسلیت و محکومیت بسیج دانشجویی این مراکز آمده است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ

سوره حج، آیه ۳۴‌

 

انفجار تروریستی وحشیانه و ددمنشانه گلزار شهدای کرمانک ه به شهادت بیش از ده ها نفر  از هموطنان زائر  منجر شد، موجب تألم و تأثر بسیار گردید‌.

 

بعد از ترور شهید رضی در خاک سوریه این بیم می‌رفت که در داخل کشور نیز اتفاقاتی از قبیل آنچه در گلزار شهدای کرمان رخ داد، رخ دهد. حال آنکه هر سازمانی مسئول این حادثه باشد، باید برای پاسخ مناسب بر علیه آن اقدامی متناسب ایجاد شود. 

 

ضمنا در مورد حادثه تروریستی کرمان بیان دو نکته ضروری می‌نماید:مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیت این جنایت متوجه رژیم‌صهیونیستی است که چه با اقدام مستقیم و چه با حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه قصد برهم زدن امنیت و آرامش میهن اسلامی‌مان را دارد. واکنش فوری و ابراز خرسندی مقامات سابق موساد و اکانت‌های وابسته به آن نشان از نسبت این اتفاق با دستگاه‌های امنیتی رژیم‌صهیونیستی است.

 

امروز انتظار ما فرزندان روح الله از مسئولان امر به خصوص از شورای عالی امنیت ملی این است در واکنش به شهادت مظلومانه هم میهنانمان به فرموده پیرجماران تا تنبیه متجاوز از پای ننشینید و در این راه حمایت همه جانبه ملت مقتدر ایران و امت واحده اسلام بویژه بسیجیان راه انقلاب را در پشت سرخویش ملاحظه خواهید نمود و پاسخ این اقدام چیزی جز از بین بردن هژمونی شیطان بزرگ و سگ قلاده شکسته‌ی  وی اسراییل خبیث در منطقه نبوده.امروز که وقاحت را از حد گزرانده و رسما جنایات وترور‌های کور خود را به عهده میگیرند و مطمئن از عدم پاسخی در خور هستند یا در نهایت پاسخی در خفا میگیرند باید به آن‌ها درسی داد تا فراموش نکنند اینجا شیعه خانه‌ی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده و این مردم هرگز اجازه‌ی تعدی به حیثیت ایرانی را نمیدهند، میراث پیرجماران، دفاع مقدس هشت ساله، حماسه‌ی مدافعان حرم است.

 

و در پایان بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان های گچساران و باشت ضمن محکومیت این جنایت به تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می دارد تا آخرین قطره ی خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) عهد و پیمان می بندیم که دست همه ی دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس و خون پاک ایران و ایرانی  کوتاه می کنیم.

والسّلام علیکم و‌ رحمةالله و برکاته

بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان های گچساران و باشت

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار