رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-12 22:57 شماره خبر : 6944 https://sobhezagros.ir/short/Nj8PX 0
صحبت‌های عجیب نماینده بویراحمد؛

سد ماندگان به سرعت در حال پیشرفت است و نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با خبرنگاران جلسه می‌گیرد و می‌گوید که مصوبه را ابطال کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» روز گذشته نشست خبری محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در شهر یاسوج در حالی برگزار شد که ابهام بزرگی در خصوص برخی صحبت‌های منتشر شده از سوی وی در اذهان عمومی به وجود آمده است.

محمد بهرامی خود را مدعی این مسئله می‌داند که مصوبه واگذاری دنای شمالی را منحصرا ابطال کرده است.

تحقیقات رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد که این مسئله اصلا صحت ندارد و هنوز هیچ مصوبه‌ای لفو نشده است، اینکه چرا در این عصر رسانه و اطلاعات، بهرامی به دنبال برخی اقدامات نادرست است مسئله‌ای است که باید آن را در بکارگیری برخی مشاوران کم تجربه وی جستجو کرد.

بهرامی یا تصاویر کارگاه ساخت سد و فعالیت ۲۴ ساعته آن را ندیده است یا هم مطلبی انتزاعی و به ذهن خود را در فضای عمومی جامعه انتشار داده است.

همچنان هیچ مصوبه‌ای لفو نشده است چرا که اگر چنین اقدامی رخ می‌داد، قطعا همچون نماینده سمیرم، بهرامی نیز می بایست اقدام به انتشار آن سند می‌کرد!

سد ماندگان به سرعت در حال پیشرفت است و نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با خبرنگاران جلسه می‌گیرد و می‌گوید که مصوبه را ابطال کرده است!

بارها در توصیه‌های جداگانه‌ای به محمد بهرامی ارائه شد که از اقدامات نمایشی پرهیز کند و با مردم صادق باشد و از افراد معتبر و سرشناس در کنار خود بهره گیرد اما گویا گوش او به این مطالب توجهی ندارد.

امیدواریم این تلاش‌ها در خصوص مسئله دنای شمالی به ثمر بنشیند و بتوان با یک اهتمام ملی این مسئله را به سرانجام مشخصی برسانیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار