رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مطالبات شهروندی؛

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمبود آب در تعدادی از روستاهای چین و لوداب آخرین وضعیت آب‌رسانی به این روستاها را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ روستاهای «شهید عدالت منش، شهید برهمند و یزدان پناه» طوف، ده خل و دسیری از روستاهای منطقه چین و لوداب هستند که با مشکل تأمین آب مواجه هستند.

برای مشکلات آب در این  روستاها اقدامات مختلفی صورت گرفته است که می‌توان به آبرسانی در این منطقه به صورت سیار و از طریق تانکر آب رسانی نام برد.

لازم به ذکر است در سالیان اخیر برخی مهاجرت‌ها از روستا به شهر به دلیل مشکلات مختلف از جمله آب مشاهده شده است که رفع مشکلات آب سبب مهاجرت معکوس و رونق کشاورزی و تامین آب شرب در این روستاها خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: برای آب رسانی به این مناطق  ۵ کیلومتر لوله گالوانیزه نیاز است که توسط  آب و فاضلاب کشور باید تامین شود.

امید صالحی گفت: خرید لوله‌های پلی اتیلن توسط خیرین در حال انجام است و بعد از تکمیل فرآیند خرید و تکمیل ۵ کیلومتر لوله گالوانیزه عملیات آب رسانی به این روستاها از طرق واگذاری به پیمانکار جهت آب رسانی به این روستاها شروع می‌شود.

وی افزود: از آب و فاضلاب کشور روزهای گذشته پیگیری های صورت گرفت تا در انجام عملیات تسریع ایجاد شود و بتوان در سریع ترین زمان ممکن به دنبال رفع مشکلات آب  در این مناطق بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار