رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 11:32 شماره خبر : 4005 https://sobhezagros.ir/short/4aoKY 0
خطاب به منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون؛

انتخاب مشاورین درست و همچنین همراهی افراد متخصص و متعهد این روزها نقطه‌ضعف اساسی محمد بهرامی است، بهرامی که با شعار عمل‌گرایی به صحنه آمده است، این روزها به درگیری‌های درون خیمه‌ای گرفتارشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» همیشه توجه به رویکردهای پیشین در عصر رسانه نقشه راهی را برای قرارگیری در یک مسیر روشن قرار می‌دهد، گاهی توجه به این مسئله می‌تواند موجب برکات فراوانی شود و گاهی نیز عدم توجه به آن باعث ایجاد یک سراشیبی می‌شود.

طی سلسله گفتمان‌های قبلی در قالب یادداشت، نکات قابل تا ملی را خطاب به نماینده جدید بویراحمد، دنا و مارگون اعلام کردیم، رویه‌ای که در این رسانه مسبوق به سابقه است و رسانه طبق اصول دموکراسی موظف به ارائه نقشه راه مابین مسئولان و مردم است که در قالب مطالب مختلف سعی در ارائه این مطالب به‌عنوان زبان جامعه دارد.

نکات قبلی که در قالب توصیه‌های دوستانه به نماینده بویراحمد، دنا و مارگون بیان شد موردتوجه قرار نگرفت و ما را بر آن داشت تا در قالب مطلب دیگری نکاتی را جهت اطلاع بهتر وی به اطلاع برسانیم.

نگاه انحصاری در عصر رسانه و گاهی حتی عدم توجه به مخالفین چه در عرصه عمومی و چه در عرصه رسانه موجب شکل‌گیری خط‌مشی‌های ویرانه‌ای می‌شود، شاید جرقه‌های کوچی را این روزها از نقدهای پراکنده رسانه‌ای در برابر نماینده حوزه بویراحمد و دنا و مارگون ببینیم، نکاتی که می‌تواند به‌زودی به ایجاد یل سد بزرگ در مقابل وی منتهی شود که تا پایان دوره‌اش از سیلاب‌هایش بی‌گزند نماند.

انتخاب مشاورین درست و همچنین همراهی افراد متخصص و متعهد این روزها نقطه‌ضعف اساسی محمد بهرامی است، بهرامی که با شعار عمل‌گرایی به صحنه آمده است، این روزها به درگیری‌های درون خیمه‌ای گرفتارشده است، آفتی که درگذشته نیز مردم این شهرستان‌ها در دوره‌های مختلف آن را شاهد بودند و خود مهم‌ترین دلیل بر عدم توسعه‌یافتگی برخی شاخص‌ها در دوره‌های مختلف بوده است.

این رسانه در این یادداشت به شکلی کلی مطالبی را خطاب به محمد بهرامی اعلان داشت و درواقع آخرین توصیه رسانه‌ای بود که می‌توانست به شکل دلسوزانه در قالب یک نقد بیان دارد، امید که تغییر رویه این منتخب مردم به‌زودی موجبات این مهم را فراهم آورد تا به شکلی دقیق‌تر به انعکاس فعالیت‌های صورت داده وی منتهی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار