گروه: اخبار استان خبر: 162655 / تاریخ انتشار : 1399/6/4 ساعت : 07:46

مسئولان پاسخگوی حواشی ناشاد شبکه شاد باشند/رنج نامه اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید

مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات باید پاسخگوی این مطالبه مردمی باشند و عنوان کنند بعد از تعطیلی سال تحصیلی گذشته تا کنون که به سال تحصیلی جدید نزدیک می شویم چگونه با مشکل آنتن دهی ، دسترسی به اینترنت و افزایش سرعت ها برخورد کرده اند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس نیاز به اینترنت برای استفاده از محتواهای سرگرم کننده و آموزشی در ایام شیوع بیماری کرونا و خانه‌نشینی مردم بیشتر از همیشه احساس می‌شود اما متاسفانه در این رابطه کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه خوبی قرار ندارد.

 

اگر از چالموره تا زیلایی ، از علی آباد سرتل تا شهر مادوان  و سراسر استان را بخواهیم در آنتن دهی تلفن همراه و پوشش پایدار اینترنت بررسی اجمالی کنیم  در یک کلام کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توسعه زیر ساختی در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پایدار است .

 

 حال که تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا رفته و کمتر از 2 هفته دیگر مهر ماهی با طعم کرونایی آغاز می شود مسئولان باید باسخگوی مطالبه به حق دانش آموزان ، آینده سازان کشور و شبکه آموزش باشند .

 

شاد اگر چه فرتوت بودن مخابرات استان را به نمایش گذاشت اما شبکه آموزشی نیاز ویژه  این روزها و شاید سال تحصیلی دانش اموزان کهگیلویه و بویراحمدی است و فرتوت و جوان بودن نمی شناسد.

 

به اذعان مسئولان  استان بالغ بر 40 درصد از دانش آموزان استان نمی توانند به دلیل عدم زیر ساخت های لازم از شبکه آموزشی شاد استفاده کند و بدون شک این ضربه مهلکه به وضعیت تحصیلی آینده سازان مملکت وارد می کند .

 

هادی زارع پور در اردیبهشت ماه  از عدم عضویت  60 هزار دانش آموز هم استانی در شبکه شاد به دلیل کندی اینترنت و تمکن مالی خبر داد و گفت : در 816 روستای استان به دلیل نبود اینترنت 11 هزار دانش آموز از شبکه آموزش محروم شده اند.

 

سال تحصیلی گذشته با همه مشکلاتی که کرونا  مقصر اصلی آن بود به پایان رسید تا به زودی و در شروع سال تحصیلی جدید ، عدم دسترسی به اینترنت ، سرعت پایین و نبود آنتن دهی تلفن مطالبه جدی کهگیلویه و بویراحمدی ها  در روزهایی باشد که دانش آموزان به احتمال فروان نتوانند میز و نیمکت ها را با بوی مهر حس کنند و تحصیلشان را در خانه ادامه دهند.

 

مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات  باید پاسخگوی این مطالبه مردمی باشند و عنوان کنند بعد از تعطیلی سال تحصیلی گذشته تا کنون که به سال تحصیلی جدید نزدیک می شویم چگونه با مشکل آنتن دهی  ، دسترسی به اینترنت و افزایش سرعت ها برخورد کرده اند ؟

 

آنچه گفتنی است ضرورت بیان این نکته است که پراکندگی مناطق جغرافیایی ، تحریم ، کمبود اعتبار دیگر برای مردم  کلیشه ای شده و نمی تواند بهانه خوبی برای پاسخگویی باشد .

انتهای پیام/

 

تبلیغات سروش زیر خبر
کلیدواژه
نظرات | 0 نظر
captcha
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ صبح زاگرس” ما می باشد.