گروه: اخبار استان خبر: 114308 / تاریخ انتشار : 1397/10/17 ساعت : 12:54
در گفتگو بامدیرکل مخابرات کهگیلویه وبویراحمد؛

واکنش مدیرعامل شرکت مخابرات استان به مشکل شبکه در برخی نقاط یاسوج

افتخاری: طبیعی است که در همه جای خانه ارتباط به خوبی برقرار نمی شود؛ اما همه باشماره 9990 تماس بگیرند که یک مرجع رسمی است که پس از تماس گرفتن با این شماره مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ تعدادی از شهروندان یاسوجی ساکن در شهرک میلاد شرف آباد در تماس با این پایگاه خبری نسبت به آنتن دهی تلفن همراه و قطع اینترنت گلایه داشتند و اعلام کردند هنگامی به داخل خانه می رویم آنتن دهی و اتصال اینترنت با مشکل مواجه می شود.

 

 مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس بیان کرد: همه شهروندان با شماره 9990 تماس بگیرند و مشکلات خود را بیان کنند تا در بررسی وحل مشکلات آن ها اقدام شود.

 

عبدالحسین افتخاری اظهار کرد: طبیعی است که در همه جای خانه ارتباط به خوبی برقرار نمی شود؛ اما همه باشماره 9990 تماس بگیرند که یک مرجع رسمی است که پس از تماس گرفتن با این شماره مشکل برطرف خواهد شد.

 

افتخاری در پایان اظهار کرد: که آدرس نامبرده را در اسرع وقت به وسیله کارکنان بررسی خواهیم کرد واگر مشکلی باشد آن را برطرف خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

تبلیغات سروش زیر خبر
کلیدواژه
نظرات | 0 نظر
captcha
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به “ صبح زاگرس” ما می باشد.